خبرگزاری کار ایران

با انتشار بیانیه ای صورت گرفت؛

محکومیت شهادت شیخ نمر از سوی بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۹۲۰

بسیح اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشان با صدور بیانیه ای شهادت شیخ نمر توسط رژیم آل سعود را محکوم کردند.

به گزارش ایلنا، نسخه ای از متن  بیانه بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشان در محکومیت شهادت شیخ نمر توسط رژیم آل سعود که به دفتر خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل ارسال شده است به شرح زیر است :

بدون تردید خون به ناحق ریخته این شهید مظلوم (شهید آیت‌الله نمر) به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت. مقام معظم رهبری

اقدام خباثت‌آمیز رژیم آل سعود در به شهادت رساندن یک آزادیخواه و یک عالم دینی آنچنان قلب انسان‌های آزاده را به درد آورده است که واژه‌ها توان بیان این غم بزرگ را ندارد و هر چه از این عمل غیرانسانی بیشتر می‌گذرد آتش خشم و اندوه از تماشای اوج رذالت حاکمان حجاز شعله‌ورتر می‌شود.

آنچه که شهادت آیت‌الله شیخ نمر باقرالنمر را رنجی مضاعف بخشید سکوت مرگ‌باری است که به جان جوامع به اصطلاح حقوق بشری و سازمان‌های مدعی حمایت از آزادی بیان افتاده است؛ همان‌هایی که با دخالت در قوانین داخلی کشورها محاکمه قانونی جاسوس‌ها و قاچاقچیان مواد مخدر را مغایر با اصل کرامت انسانی می‌خوانند اما قتل عام عالمان و آزادگانی که تنها به دنبال مطالبه حقوق مردم خویش بوده‌اند را سزاوار حتی واکنشی ظاهری نمی‌پندارند.

این تراژدی غم‌ناک با سناریوی رژیم غاصب صهیونیستی، کارگردانی کاخ‌نشینان سیاه و نقش‌آفرینی سران رژیم آل سعود، آنچنان ماهیت پلید دولتمردان آمریکایی و مزدوران مرتجع آنان را برملا ساخت که هیچ نقاب فریبنده‌ دیگری نمی‌تواند این چهره کریه را جلوه‌ای تازه بخشد.

اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه فرهنگی کاشان ضمن ابراز انزجار از این اقدام غیرانسانی ابولهب‌های زمان، با فریادی بلند اعلام می‌کنند که مسلمانان و آزادیخواهان جهان دیگر تاب تحمل این اقدامات خودسرانه و ضدبشری را ندارند و از دستگاه دیپلماسی و دولت محترم جمهوری اسلامی نیز انتظار دارند با واکنشی سریع، صریح و عملی، به مرتکبین این جنایت ضددینی و غیرانسانی پاسخی محکم و دندان‌شکنی بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز