خبرگزاری کار ایران

در میان ۲۵ روابط عمومی برتر کشور؛

شهرداری کاشان حائز رتبه برتر کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۴۹۲

مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان در حوزه دیپلماسی شهری از بین 25 روابط عمومی حائز رتبه برتر در دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان، محمد علی فرجی با اشاره به انتخاب 25 روابط عمومی برتر کشور با محوریت موضوعات نوینی همچون طراحی نرم افزار جامع مدیریت عملکرد و دیپلماسی شهری، حوزه هایی چون کمپن، مسئولیت اجتماعی، فرهنگ سازی، ارتباطات آنلاین، ارتباطات رسانه‌ای، مدیریت رویداد، انتشارات و بخش حامیان در این کنفرانس گفت: شهرداری کاشان با توجه به ارائه آثار مستند در این حوزه و طرح این ایده خلاق و مبتکرانه در حوزه دیپلماسی شهری موفق به کسب این رتبه شد.

وی با اشاره به حضور بیش از ۶۰۰ نفر از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی، در دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران گفت: این کنفرانس یک‌روزه با موضــوع آینــده  پژوهـی روابط عمـومی با تاکید بر ایران 1404 امروز ششم دی‌ماه در مرکز همایش های بین المللی المپیک در حال برگزاری است.

فرجی تصریح کرد: این کنفرانس با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می شود، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می پردازد.

به گفته وی، شــاغلان و مشـــاوران روابط عمـومی اعم از مدیران و کارشناسان صنعت تبلیغات و بازاریابی، ارتباط گران و روزنامه نگاران، مدیران خدمات مشتریان، مدیران توسعه کسب و کار در دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران گردهم آمدند تا با یادگیری اسـتراتژی های مختلف ارتباطی، راهبردهای جدیـدی برای پیـشــبرد فعالیــت هـای حرفه ای و سازمانی با رویکرد «آینده پژوهی روابط عمومی» و مسئولیت پذیری اجتماعی را آموزش ببینند.

مدیر مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، اظهارداشت: کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران(ICPR) از سال 1383 توسط موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI) برای شاغلان روابط عمومی ایران طراحی شده است که به آخرین مباحث حوزه صنعت روابط عمومی می پردازد و همه ساله با همکاری مستقیم دانشگاه های معتبر ارتباطات و روابط عمومی، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برگزار می شود.

فرجی در پایان افزود: برنامه یک روزه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با حضور سخنرانان کلیدی به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت های خود استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز