خبرگزاری کار ایران

به مناسبت میلاد باسعادت رسول اکرم (ص)؛

نخستین دوره مسابقات پاراموتور کشوری در کاشان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۴۷۱

رئیس کمیتۀ ورزش‌های هوایی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، از برگزاری نخستین دوره مسابقات و فستیوال پاراموتور کشوری به میزبانی این شهرستان خبر داد.

« رضا مهاجر» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و میلاد باسعادت امام جعفر صادق(ع) نخستین فستیوال پاراموتور کشوری 8 تا 11 دی ماه در کاشان برگزار می‌شود.

وی، ترویج فرهنگ ورزش‌های هوایی در کشور به ویژه شهرستان کاشان، آشنایی شرکت کنندگان با مسابقات پاراموتور منطبق با استاندارهای جهانی و شناسایی افراد مستعد در این رشتۀ ورزشی را از اهداف این دوره از مسابقات عنوان کرد.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی کاشان تاکید کرد: این هیات در راستای معرفی شهر بزرگ و تاریخی کاشان بعنوان نخستین قطب پروازهای آموزشی، تفریحی و گردشگری در کشور با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان این مسابقات را برگزار می‌کند.

مهاجر گفت :شهرستان کاشان با توجه به پتانسیلی که دارد یکی از بهترین شهرستان‌هایی است که توانسته نظر مسئولان انجمن ورزش‌های هوایی کشور را به خود جلب کند تا اینگونه مسابقات با چنین سطح بالایی در این شهرستان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه نخستین دوره مسابقات و فستیوال پاراموتور کشوری با حمایت فرمانداری ویژه کاشان، شهردار جهادی، اداره ورزش و جوانان شهرستان، دفتر نمایندۀ  مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل  در مجلس شورای اسلامی  ، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، نیروی انتظامی، ادارۀ میراث فرهنگی کاشان، کمیتۀ ورزش های هوایی استان اصفهان برگزار می شود تصریح کرد: گسترش ورزش‌های هوایی با حمایت مسوولین در منطقه کاشان می‌تواند نقش بسزایی در جهت جذب توریست و گردشگر ایفا کند به گونه‌ایی که از طریق برگزاری مسابقات و فستیوال‌های کشوری با افزایش جذب گردشگران داخلی و خارجی بیشتری دراین منطقه روبرو خواهیم شد.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی کاشان، با تشکر از حامیان این مسابقات، مجلۀ خبری علمی و آموزشی پرواز آزاد، هتل امیر کبیر،  باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس، شرکت فرش زمرد آذین آریا، شرکت تیز بالان آسمان مهاجر و شرکت نبات ریز اذعان داشت: امید است با یاری خداوند و حمایت و پشتیبانی مسئولین شاهد پیشرفت روزافزون این ورزش بسیار مهیج بیش از پیش در کاشان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز