خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان

مراسم معرفی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزارشد

با حضور رئیس ، معاونین ، دانشجویان و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی کاشان ، رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان بعد از ظهرامروزمراسم تکریم و معرفی سرپرست معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سالن اجتماعات دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان « محمد حسین اعرابی » رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان بعد از ظهر امروز در این مراسم به ویژ گیهای خاص  معاونت  دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه نسبت به سایر معاونت ها  اشاره کرد و گفت : حضورو فعالیتهای خانم دکترمازوچی در معاونت دانشجویی و فرهنگی  باعث دلگرمی اساتید و دانشجوان  گردیده است.

 وی حضور خانم دکتر مازوچی را موجب کاهش چالش های فرهنگی در این مدت دانست و گفت : علیرغم کمبودهای بودجه ای کشور، اخلاق ، عمل ، اخلاص و پیگیری های خانم مازوچی در این مدت توانست حداقل ضروریات دانشجویان را فراهم کند.

رئیس دانشگاه علوم  پزشکی کاشان با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان جزء نخبگان علمی کشور هستند. تاکید کرد : مباحث فرهنگی دانشجویان باید در اولویت های اصلی این دانشگاه قرار گیرد.

اعرابی اوقات فراغت دانشجویان را حیاتی دانست و اظهارداشت : با توجه به اینکه بخشی از اوقات دانشجویان به آموزش اختصاص دارد، لذا بقیه اوقاتی که دراختیار معاونت  دانشجویی و فرهنگی می باشد باید  برنامه ریزی های جامع تری برای اوقات فراغت  دانشجویان به عمل آید.

وی  درادامه ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های موفقیت آمیز 5 سال و 8 ماهه  خانم دکترمازوجی معاونت اسبق دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه ، از دکتر حمید رضا گیلاسی  به عنوان نیرویی جوان و خوش فکر در مسئولیت جدید معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نام برد .

در ابتدای این مراسم خانم دکتر مازوجی معاونت اسبق فرهنگی دانشجویی این دانشگاه پس از ارائه گزارش عملکرد 5 سال و 8 ماهه خود ، از کلیه  کسانی که در این مدت با ایشان همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکراست درپایان این مراسم پس از تقدیر از زحمات  خانم دکتر مازوچی معاون اسبق دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه ، دکتر حمید رضا گیلاسی به عنوان سرپرست جدید معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان معرفی شد.

کد خبر : ۳۳۲۵۸۰