خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون فرماندار؛

جلسه هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر آران و بیدگل تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۰۷۱

نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد دهه مبارک فجر شهرستان آران وبیدگل با حضور معاون فرماندار واعضا این ستاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل،«علی محمد یوسفیان»معاون فرماندار آران و بیدگل در نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی‌شهرستان که در فرمانداری تشکیل شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) با مبارزات انقلابی و رهنمودهای خود امید همراه با تدبیر را در دل مردم ایران ایجاد کرد. تدبیری که نشان دهنده عقلانیت سیاسی ، تاریخی مردم و روحانیت شیعه بوده و میراث ماندگار پیامبر اعظم (ص) است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه اعتماد مردم و رهبری امام خمینی(ره) ذکر کرد و افزود: اعتماد بین مردم ومسئولان را در تمام برهه‌های زمان تاریخ انقلاب اسلامی ایران شاهد بوده ایم.

یوسفیان با تاکید بر انتقال ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان خاطر نشان کرد: ایام مبارک دهه فجر فرصت خوبی برای تببین و تعمیق ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس برای نسل جوان و انتقال به ذهن و فکر آنان است.

 وی تصریح کرد: برای تداوم این انقلاب و ارزش‌های مقدس نظام، باید خط مشی های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری را اجرا و در راه پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس تلاش کنیم و این  موضوع همواره مورد توجه دولت تدبیر و امید است.

معاون فرماندار آران و بیدگل تاکید کرد: برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان باید مقدمه ای برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و متعاقب آن زمینه ساز حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه باشد تا پایندگی، سرزندگی و بالندگی نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و همدلی و هم زبانی دولت و ملت را  که شعار امسال است بطور عینی به منصه ظهور برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز