خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری کاشان:

16 آذر؛ تجلی بیداری و آگاهی دانشجو است

سرپرست فرمانداری کاشان با گرامیداشت 16 آذر، روز دانشجو گفت: 16 آذر نشان از آگاهی و هوشمندی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد و یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کرده و فریاد ضداستکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده‌اند.

به  گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان حمیدرضا مومنیان افزود: آگاهی بخشی رسالتی است که بر دوش دانشجو است. تخصص و دارا بودن اطلاعات جامع، کامل و به روز، قدرت تحلیل و واکاوی امور، شور و نشاط جوانی، خلاقیت و پویایی از صفات بارز و متمایز جوان دانشجو است که باعث می‌شود در معادلات پیچیده اجتماعی نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد و جامعه را در مسیر درست تا سرمنزل مقصود هدایت کند.

وی تأکید کرد: اقتدار و توانمندی امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان ایجاب می‌کند تا قشر فرهیخته و دانشجوی ایرانی خود را مجهز به سلاح علم در سایه ایمان کرده و در پیشرفت و تعالی جامعه نقش موثر و فعال ایفا کند.

مومنیان اظهار کرد: دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت، توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی و استکبارستیزی خود را حفظ کند.

کد خبر : ۳۲۷۹۰۱