خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته بسیج

همایش رزمندگان، راویان دفاع مقدس درکاشان برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج همایش رزمندگان، راویان دفاع مقدس و پیشکسوتان بسیج درسالن اجتماعات مدرسه مخملبافی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «حجت الاسلام علی دانش» عضو گروه سیره تفحص شهداء در این مراسم با گرامی داشت هفته بسیج، اسلام را دین آینده‌نگر دانست و گفت: پایان تاریخ نه پایان مارکسیسم، کامپتولانیسم و نه پایان هیچ قدرت پوشالی دیگری است، بلکه پایان تاریخ پایان غلبه دین خدا و حاکمیت خدا است.

وی انقلاب اسلامی ایران را زمینه‌ساز حاکمیت دین خدا در سراسر جهان دانست و گفت: ماهیت انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب سیاسی و اقتصادی نبود بلکه یک انقلاب توحیدی بود.

دانش با اشاره به اینکه انسان در نظام توحیدی هیچ کس را جز خداوند متعال مالک جان و مال انسان‌ها نمی‌داند. گفت: انسان توحیدی از گذشته و آینده نگران خود نیست و یک پارچه در نشاط و آرامش بسر می‌برد.

وی به آرامشی که در چهره مقام معظم رهبری در دیدارهای سران کشورهای قدرتمند خارجی در چند روزگذشته با ایشان داشتند اشاره کرد و گفت: تواضعی که قدرتهای جهانی در مقابل رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در این دیدار‌ها از خود نشان دادند از مهم‌ترین ثمرات نفوذ انقلاب اسلامی ایران در جهان است.

حجت الاسلام دانش انقلاب اسلامی ایران را برخواسته از سنتهای الهی دانست و گفت: دلیل اینکه امام راحل امریکا را از ابلیس خطرناک‌تر می‌دانست و می‌گفت امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند به خاطر توحیدی بودن انقلاب اسلامی ایران است.

عضو گروه سیره تفحص شهداءتصریح کرد: گسترش انقلاب اسلامی ایران درجهان باعث شده تا اروپایی‌ها مجبورشوند صدای اسلام را بشنوند.

وی با بیان استکبار و اروپایی‌ها هیچ موقع خودشان نمی‌توانند وحدتشان را حفظ کنند گفت: وحدت فقط در جبهه توحید عملی می‌شود

درابتدای این مراسم سروان پاسدار «علی اصغر سلیمانی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری محمد رسول الله کاشان به نقش جامعه کارگری این شهرستان در جبهه اقتصادی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اینکه شهرستان کاشان از۱۷۰۰ شهیدی که تقدیم انقلاب اسلامی کرده ۲۵۰ شهید آن کارگر می‌باشند نشان ازحضور فعال جامعه کارگری این شهرستان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت حوزه کارگری محمد رسوال الله کاشان، فرهنگ بسیجی را فرهنگ عشق به الله، شهادت و پایداری در مقابل ستمگران دانست.

مدیحه سرایی مداحان اهل بیت، اجرای کلیپ و خاطره گویی توسط آزاده سرافراز کشورمان رمضانی از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

شایان ذکراست همایش رزمندگان، راویان دفاع مقدس و پیشکسوتان بسیج به همت حوزه مقاومت بسیج کارگری محمد رسول الله کاشان با حضورجمعی ازمسئولان، کارگران و مدیران واحدهای صنعتی کاشان درسالن اجتماعات مدرسه مخملبافی این شهرستان برگزارشد.

کد خبر : ۳۲۵۱۴۶