خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل

13 آبان نماد استکبار ستیزی و عدالت طلبی ملت ایران است

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: 13 آبان نماد استکبار ستیزی و عدالت طلبی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران وبیدگل «حجت‌الاسلام سمیع الله مردان » رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت:13 آبان نماد عدالت طلبی و استکبار ستیزی ملت ایران است

وی با اشاره به سه رخداد تاریخی تبعید حضرت امام(ره)، تسخیر لانه جاسوسی و تجمع دانش آموزان در دانشگاه تهران و شهادت 56 تن از این دانش آموزان در 13 آبان خاطر نشان کرد: هویت هر سه رخداد تاریخی مبارزه با استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام مردان در ادامه افزود: با توجه به سه رویداد یاد شده باید سه قشر طلاب وروحانیون، دانش آموزان ودانشجویان به همراه اقشار مختلف مردم با شرکت در راهپیمایی 13 آبان وبا تقویت روحیه مقاومت وایستادگی، انزجار خود را از استکبار و حمایت از مظلومان را به گوش جهانیان برسانند.

عضو ستاد هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان  افزود: راهپیمایی 13 آبان در آران و بیدگل همزمان با سراسر کشور از ساعت 10 صبح از دو مسیر میدان 15 خرداد و میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد.

مردان افزود: در این مراسم آیت الله سید محمد موسوی امام جمعه آران و بیدگل و مسؤولان شهرستان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام مردان در ادامه اظهار داشت: دشمنان به دنبال نفوذ فرهنگی در جامعه هستند و به طور یقین یکی از راه‌های مقابله با نفوذ دشمنان حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان است، لذا باید با همدلی و همزبانی هوشیارتر و پررنگ تراز همیشه این روز را گرامی بداریم.

به گفته وی، هیئات مذهبی، مبلغان و سایر تشکل های دینی آران و بیدگل همپای مردم در مراسم گرامیداشت سیزدهم آبان حضور پرشور خواهند داشت.

کد خبر : ۳۱۸۹۲۵