خبرگزاری کار ایران

۹ آبان

برگزاری سومین کارگاه آموزشی" خانه‌ای پویا با گیاهانی زیبا" در کاشان

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از برگزاری سومین کارگاه آموزشی" خانه‌ای پویا با گیاهانی زیبا" با موضوع " تراریوم و گیاهان باغچه‌ای" در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان محمدعلی یوسفی گفت: این کارگاه آموزشی با هدف کارآفرینی و اشتغال زایی خانگی شنبه 9 آبان ماه ساعت 18 در فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با اعطای مدرک معتبر برگزار می شود.

وی، ایجاد زمینه اشتغال، توسعه کار آفرینی، کمک به اقتصاد خانواده، گسترش  فرهنگ استفاده از گل های طبیعی به جای گل های مصنوعی را از مهمترین اهداف این کارگاه آموزشی برشمرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، با اشاره با اینکه کارگاه های آموزشی" خانه ای پویا با گیاهانی زیبا" به صورت تئوری و عملی در 2 نوبت عمومی و تخصصی برگزار می شود اظهار داشت: این کارگاه به منظور آموزش نحوه نگهداری از گل های آپارتمانی، شناخت آفات، بیماری های گیاهی و روش های کنترل آنها با حضور کارشناسان مجرب و علاقه­مندان برگزار می شود.

یوسفی، با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی با شعار" گیاه، زندگی و آرامش" است افزود: ایجاد انگیزه برای خانواده ها به منظور داشتن محیطی شاد در منزل از دیگر اهداف این کارگاه آموزشی است.

وی خاطر نشان کرد: علاقه­مندان به شرکت دردوره های تخصصی می توانند به خانه فرهنگ آیت الله مدنی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری مراجعه کرده ویا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55424800 تماس بگیرند.

گفتنی است: کارگاه آموزشی" خانه ای پویا با گیاهانی زیبا"  با همکاری اداره جهاد کشاورزی کاشان برگزار می شود.

کد خبر : ۳۱۷۵۰۳