خبرگزاری کار ایران

خیرین سلامت کاشان، یکی از مجامع فعال کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۱۱۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن تقدیر از فعالیت‌های خیرین سلامت، خیرین سلامت کاشان و آران و بیدگل را یکی از مجمع‌های فعال در کشور نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، محمد حسین اعرابی در چهارمین نشست شورای خیرین سلامت کاشان که با هدف انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسین به مدت دو سال برگزار شد، به اجرای برنامه تحول سلامت در کشور اشاره کرد و گفت: این طرح یکی از برنامه‌های موفق و بزرگ دولت است که در قالب هشت بسته خدمتی ارائه شده که عمده فعالیت آن تاکنون بر کاهش دریافتی از جیب بیماران تاکید دارد.

وی، با اشاره به اینکه خیرین سلامت کاشان پیشگام امور خیر در کشور هستند، اظهار داشت: یکی از شاخص‌های توسعه جوامع، بهبود امکانات بهداشتی درمانی و ارتقای کیفیت آن است که دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این راستا به برکت وجود خیرین سلامت گام‌های خوبی را برداشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، به تعامل و ارتباط قوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با خیرین سلامت اشاره کرد و افزود: ارتقای دانشگاه علوم پزشکی کاشان به تیپ یک ناشی از وجود زیرساخت‌ها مناسب در این منطقه است که مشارکت‌ها و همکاری خیرین سلامت در این زمینه قابل تحسین و تقدیر است.

این گزارش حاکیست: چهارمین نشست شورای خیرین سلامت کاشان در سالن دکتر محمد قریب دانشگاه علوم پزشکی کاشان با هدف انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسین به مدت دو سال برگزار شد.

براساس این گزارش، در انتخابات مجمع خیرین سلامت شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، هفت نفر به عنوان عضو اصلی هیات مدیره و دو نفر عضو علی البدل هیات مدیره و ۲ نفر به عنوان بازرس اصلی انتخاب شده‌اند.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد رئیس، نائب رئیس و خزانه دار هیات مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل طی جلسه‌ای جداگانه توسط اعضا هیات مدیره این مجمع انتخاب شوند.

اسامی افراد منتخب مجمع خیرین سلامت شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به قرار ذیل است:

اعضاء هیات مدیره:

اعضای اصلی هیات مدیره مجمع خیرین سلامت:

دکتر رضا رزاقی

دکتر حسین نیکزاد

مهدی کارگرنژاد

علیرضاپور عسگری

مهندس سید محمد ناظم رضوی

عباس کرسوی

حسین فربد

اعضای علی البدل هیات مدیره مجمع خیرین سلامت:

دکتر سید علی ضیایی

حاج اصغر زجاجی

دو بازرس اصلی:

اصغرلقمان

حاج رضا نعناکار

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز