خبرگزاری کار ایران

کارشناس اشتغال اداره بهزیستی کاشان:

سود بالای تسهیلات علت عدم استقبال مدد جویان از تسهیلات بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۳۰۴

کارشناس اشتغال اداره بهزیستی کاشان، از عدم استقبال مددجویان این سازمان از تسهیلات اشتغالزایی به علت نر خ سود 22 درصدی اعلام کرد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان  « سید احسان علوی » کارشناس اشتغال اداره بهزیستی کاشان پیش از  ظهر امروز در اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کاشان میزان اعتبارات تبصره 17 اداره بهزیستی  شهرستان کاشان را در سال گذشته 43 میلیارد و 130  میلیون ریال در قالب 451 طرح  با معرفی به بانکهای عامل عنوان کرد و یاد آوری نمود : با پیگیری های انجام شده  از این تعداد تاکنون  403 طرح  به مبلغ 38 میلیارد و 690 میلیون ریال  موفق به دریافت تسهیلات  مشاغل خانگی شده‌اند .

وی، از افزایش 95 درصدی اعتبارات  مشاغل خانگی و کسب وکار خرد سال  93 نسبت به  سال 92 دراین اداره خبرداد و گفت : میزان اعتبارات تبصره 17 اداره بهزیستی  شهرستان کاشان در سال 92 بالغ بر دو میلیارد و 200 میلیون ریال بوده‌است .

علوی، از عدم استقبال مددجویان بهزیستی کاشان  از اعتبارات مشاغل خانگی  اعلام شده سال گذشته  از سوی  کارگروه اشتغال شهرستان کاشان به دلیل سود مشارکت 22 درصدی  خبرداد و یاد آوری نمود : در حال حاضر بالغ بر 250  مورد متقاضی دریافت تسهیلات  مشاغل خانگی و کسب وکار خرد در اداره بهزیستی کاشان منتظر دریافت تسهیلات هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز