خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهردار کاشان:

بازار میوه و تره‌بار کاشان احداث شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۷۷۴

معاون خدمات شهری شهردار کاشان از ایجاد بازار میوه و تره بار در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، محمدحسین واحدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ایجاد بازار میوه و تره‌بار در این شهرستان خبر داد و گفت: بازارهای روز و پروتئین‌سراهای شهر به منظور کاهش نقش واسطه‌گران در توزیع مایحتاج شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: بازار روز مهستان به عنوان مرکز توزیع خرده‌فروشی میوه و تره‌بار در مساحتی حدود پنج هزار مترمربع با ۸۰ غرفه در منطقه دو واقع در بلوار خلیج فارس احداث شده است.

معاون شهردار کاشان از مراحل پایانی تجهیز بازار روز مهستان خبر داد و اضافه کرد: همه ماشین‌های توزیع‌کننده میوه و تره‌بار در سطح شهر به این مکان منتقل می‌شود و در تمام ایام هفته پذیرای همشهریان است.

وی اعتبار اختصاص یافته برای این مجموعه را بالغ بر پنج میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: احداث این مرکز با مشارکت بخش خصوصی صورت گرفته است.

واحدیان از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری به تجهیز و بهره‌برداری بازار روز شهروند در مساحتی به متراژ تقریبی ۲۵ هزار مترمربع، مجهز به پارکینگ با حدود ۴۰۰ غرفه در منطقه پنچ کاشان اشاره کرد و افزود: بازار روز شهروند با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی احداث شده است.

به گفته وی، بازارهای روز با مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری کاشان ایجاد می‌شود و تمام اقلام و مایحتاج مردم از جمله میوه و تره‌بار، خواروبار و مواد پروتئینی با قیمت مناسب و پنج تا ۱۵ درصد تخفیف نسبت به بازار عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز