خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان،

آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای پذیرش بیماران دیالیزی در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۱۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از آمادگی کامل این دانشگاه برای ارائه خدمات دیالیز به مسافران در ایام نوروز 94 خبر داد.

به گزارش  حبرنگار ایلنا در کاشان ، محمد حسین اعرابی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به همین منظور، بیماران دیالیزی که قصد سفر به این منطقه را دارند، می توانند پیش از مسافرت، به منظور بهره مندی از خدمات دیالیز هماهنگی لازم را انجام دهند.
 
وی، با بیان اینکه مرکز دیالیز کاشان با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به بیماران، یکی از مراکز ممتاز دیالیز در کشور محسوب می‌شود، شمار تخت‌های دیالیز موجود در منطقه کاشان را 40 تخت عنوان و تصریح کرد: از این تعداد، 30 تخت در بیمارستان کارگرنژاد، چهار تخت در مجتمع بیمارستانی شهیدبهشتی کاشان و شش تخت دیالیز نیز در شهرستان آران و بیدگل فعال است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با اشاره به اینکه در ایران به ازای هر پنج نفر یک دستگاه دیالیز وجود دارد، یادآورشد: تعداد دستگاه های مرکز دیالیز کاشان را برابر استاندارد کشوری است.
 
وی اظهار داشت: تعداد دستگاه های این دانشگاه 40 عدد و با 155 بیمار (نسبت چهار به یک) می باشد که این آماربا استاندارد کشوری مطابقت دارد.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز