خبرگزاری کار ایران

در هفدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان

شرکت آبفای کاشان رتبه اول جشنواره شهید رجایی استان اصفهان را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۰۶۸

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفای کاشان گفت : شرکت آب وفاضلاب کاشان در هفدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان رتبه اول بخش شاخصهای عمومی در گروه شرکتها، بانکها و بیمه های دولتی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفای کاشان  در گفتگو با خبرنگاران گفت: این شرکت در فرآیند ارزیابی عملکرد سال 1392، در بخش شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد در گروه شرکت ها ، بانک ها و بیمه های دولتی استان اصفهان و از بین 18 دستگاه رتبه اول و در بخش شاخصهای عمومی و اختصاصی رتبه سوم را همراه با  تندیس جشنواره و لوح تقدیر کسب کرد.

علی اکبر قانع، پایبند بودن به سیستمی کارکردن و  علمی کارکردن،  اصلاح ساختاری، تلاش بی وققه و مضاعف، اعتقاد و باور به اصل مردم مداری را از مهمترین عوامل این موفقیت در کسب رتبه اول بین دستگا ه های اجرایی دانست و افزود: فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در دو محور شاخص های عمومی و شاخص های اختصاصی صورت می گیرد.

وی ارزیابی عملکرد را عامل موثر در ارتقاء و توسعه همه جانبه شرکت آبفا دانست و گفت: آبفا سالیان مدیدی  است که بر اساس یکسری شاخصهای کلیدی،  به ارزیابی واحدهای  تابعه خود می پردازد که معمولاً در این فرآیند، نقاط ضعف و قوت شناسایی و راهکارهای لازم را شناسایی و پیش بینی می کند تا با این رویکرد زمینه های بهبود مستمر فعالیتهای جاری شرکت و موفقیت در جشنواره شهید رجایی را فراهم کند.

به گفته وی، جشنواره شهید رجایی فرصت مغتنمی است که هر سال به مناسبت هفته دولت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر در استان اصفهان برگزار می شود و از نهاد ها و ارگانهای خدمات رسان که به نوعی در اصلاح ساختار نظام اداری ، صیانت از حقوق مردم  و سلامت اداری پیشرو هستند تقدیر می شود.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفای کاشان، مراسم تجلیل از دستگاه ها، نهادها و ارگانهای برتر استان و قدردانی از برگزیدگان خدمت را در روز یکشنبه 24 اسفند ماه  یادآورشد و گفت: دراین جشنواره از برگزیدگان خدمت درسال 1392 شرکت آبفای کاشان تقدیر و توسط  استاندار اصفهان لوح تقدیر و هدایایی به آنها اعطا شد.

قانع اظهارداشت: کمیته تحول اداری شرکت با ریاست مدیر عامل از بین همکارانی که توسط مدیران بخشی معرفی می شوند و بر اساس سهمیه ی در نظرگرفته شده  تعدادی را به جشنواره شهید رجایی استان به عنوان برگزیده معرفی می کنند که در این زمینه آقایان حاجی قدیری از معاونت بهره برداری به عنوان مدیر نمونه، احسان الله خادمی از امور آبفای کاشان و حسین بهنامه از اداره آبفای شهر نوش آباد به عنوان کارمندان نمونه خدمت درسال 1392 انتخاب و به جشنواره معرفی شدند.

وی،اصلاحات ساختاری ،الکترونیکی نمودن خدمات ،مدیریت منابع انسانی ، نهادینه نمودن فناوری های مدیریتی ، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد را شاخص های بخش عمومی جشنواره برشمرد و گفت: درصد جمعیت تحت پوشش شبکه آبرسانی، کاهش آب بدون درآمد و مطلوبیت میکروبی و شیمیایی آب مبنای ارزیابی شاخص های بخش اختصاصی است.

به گفته وی،جمع امتیاز در هر دو بخش  2000 امتیاز است که 1000 امتیاز به شاخص های عمومی و 1000 امتیاز نیز به شاخص های اختصاصی تعلق می گیرد .

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفای کاشان، با تبریک موفقیت به مدیر عامل آبفا و تقدیر از ازتلاش خالصانه و بی وقفه همه عوامل خدوم و تلاشگر این مجموعه که در کسب این موفقیت نقش موثر داشتند افزود:همکارانی که در تهیه و تدوین شاخصها و جمع آوری مستندات به ویژه آقایان مجید قرآنی و مرتضی محبتی مشارکت داشتند نقش موثری در کسب این موفقیت ایفا کردند.

به گفته وی، هفدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان  با حضور آقای دکتر زرگر پور استاندار اصفهان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز