خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان در گفتگو با ایلنا:

مجری انتخابات کاشان خواهم بود نه کاندیدای مجلس

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۹۰

هیچگونه تصمیمی برای وارد شدن به انتخابات مجلس دهم را ندارم، لذا اینجانب به جای اینکه کاندید مجلس شوم مسئولیت اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درشهرستان کاشان را عهده دارخواهم بود.

فرماندار کاشان گفت: هیچگونه تصمیمی برای وارد شدن به انتخابات مجلس دهم را ندارم،

ابوالفضل صدرائیه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، هر گونه اخبار درباره عدم بکار گیری نیروهای انسانی آران و بیدگلی برای تصدی مدیریت در ادارات کاشان افزود: با توجه به اینکه شخصا بحثکاشان بزرگ را مطرح می‌کنم از ابتدا که مسئولیت فرمانداری کاشان را عهده دار شدم آمادگی خود را برای تشویق سرمایه‌گذاران در منطقه آران و بیدگل اعلام کردم لذا این موضوع را شدیدا تکذیب می‌کنم.

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه از نظر دیدگاه شخصی اینجانب هیچ فرقی بین شهروندان کاشانی و آران و بیدگلی قائل نیستم و همگان برایم محترم هستند. تصریح کرد: کسانی که چنین شایعاتی را درجامعه ایجاد می‌کنند که فرماندار کاشان اجازه نمی‌دهد در شهرستان کاشان مسئولیت به شهروندان آران و بیدگلی داده شود واقعا افراد تنگ نظری هستند که خواهان توسعه کاشان بزرگ نیستند.

وی با بیان اینکه دلیلی ندارد از یک نیروی انسانی شایسته بدور ازنگاه‌های بسته از شهرستان آران و بیدگل را در پست مدیریتی شهرستان کاشان استفاده نکنیم. تصریح کرد: همانطور که کارخانه سیمان کاشان را در برزک داریم تشخیص دادم چون توسعه شهرستان آران و بیدگل نیز به نفع کاشان بزرگ می باشد یک سرمایه گذار بخش خصوصی در دریاچه نمک آران و بیدگل برای احداثیک کارخانه بزرگ منیزیم با سزمایه گذاری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان را شخصا به دکتر عباسعلی منصوری نماینده محترم مردم کاشان و آران و بیدگل معرفی کردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز