خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون فوتبال کشو عنوان کردر:

توسعه مدارس فوتبال کاشان از طریق تقویت هیات فوتبال این شهرستان

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۳۳

با توجه به ظرفیت و فعالیت‌های بسیار خوبی که شهرستان کاشان در زمینه فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی دارد تصمیم داریم یک لیگ دست دو فوتبال را برای جوانان این شهرستان درنظر بگیریم تا بتوانند به مسابقات کشوری راه پیدا کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: با توجه به ظرفیت و فعالیت‌های بسیار خوبی که شهرستان کاشان در زمینه فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی دارد تصمیم داریم یک لیگ دست دو فوتبال را برای جوانان این شهرستان در نظر بگیریم تا بتوانند به مسابقات کشوری راه پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «علی کفاشیان» رئیس فدراسیون فوتبال کشوردر حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگاران، هدف از سفر به شهرستان کاشان را عرض خسته نباشی به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان و به منظور افتتاح چندین پروژه ورزشی در زمینه فوتبال عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه فضای خوبی در زمینه ورزش شهرستان کاشان فراهم شده تصمیم داریم تا هیئت فوتبال این شهرستان را در زمینه آموزش، مدارس فوتبال و غیره تقویت کنیم.

وی به پتانسیل‌های بسیار بالای جوانان شهرستان کاشان در زمینه فوتبال و دیگر فعالیت‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت و فعالیت‌های بسیار خوبی که شهرستان کاشان در زمینه فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی دارد تصمیم داریم یک لیگ دست دو فوتبال را برای جوانان این شهرستان در نظر بگیریم تا بتوانند به مسابقات کشوری راه پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز