خبرگزاری کار ایران

در راستای طرح نظام تحول سلامت:

۲۵ میلیارد ریال برای ارتقای هتلینگ بیمارستان بهشتی کاشان هزینه شده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۵۲

۲۵ میلیارد ریال برای بسته خدمتی ارتقای خدمات هتلینگ طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان بهشتی کاشان هزینه شده است.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ۲۵ میلیارد ریال برای بسته خدمتی ارتقای خدمات هتلینگ طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان بهشتی کاشان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان دکتر مهرداد فرزندی پور در جریان بازدید از بیمارستان شهید بهشتی کاشان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: برای ادامه اجرای بسته خدمتی ارتقای خدمات هتلینگ در بیمارستان بهشتی بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی، بر نظارت جدی بر روند اجرای بسته های خدمتی برنامه تحول سلامت از سوی این معاونت تاکید و تصریح کرد: برنامه ارتقای هتلینگ با هدف بهبود کیفیت فضاهای فیزیکی اقامت بیماران و همراهانشان و ارائه خدمات به آنان در بیمارستان ها در حال اجرا است.

دکتر فرزندی پور، تعمیر و بازسازی، بهسازی، ایجاد فضای شاد و آرام در بخش های مختلف بیمارستان ها را از جمله اقدامات بسته خدمتی ارتقای هتلینگ برشمرد و بر لزوم پیگیری مشکلات، افزایش سرعت فعالیت ها در این راستا و تحویل بخش ها در حال بازسازی طبق برنامه زمانبندی تاکید کرد.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، طرح تحول نظام سلامت را فرصتی برای رفع مشکلات بهداشتی درمانی مردم عنوان کرد و بر اهمیت رضایت بیماران از نحوه سرویس دهی در بیمارستان ها و رفع مشکلات و نواقص موجود در این زمینه ها تاکید کرد.

دکتر فرزندی پور، با اشاره به اینکه رضایت مردم از اجرای این طرح سبب دلگرمی دست اندرکاران این امر شده، تاکید کرد: این امر نشان دهنده موفقیت دولت و وزارت بهداشت در ارتقای سطح سلامت مردم است.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، اجرای این طرح را یکی از ماندگارترین برنامه های دولت بعد از انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: با اجرای طرح تحول سلامت، بخشی از دغدغه ها و آلام مردم در حوزه بهداشت و درمان کاهش یافته و افزایش رضایت مندی مردم از نشانه های موفقیت آن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز