خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان:

مشاوران مدارس کاشان در آزمون علمی و تخصصی شرکت می‌کنند

کد خبر : ۲۵۲۴۰۶

رییس مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان از برگزاری اولین دوره آزمون علمی، تخصصی و حرفه‌ای مشاوران مدارس شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل همزمان با مراکز استان‌های کشور خبر داد.

رییس مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان از برگزاری اولین دوره آزمون علمی، تخصصی و حرفه ای مشاوران مدارس شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل همزمان با مراکز استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، " حسین عنایتی " در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این آزمون به‌ منظور ارزیابی، تقویت بنیه علمی و به روزرسانی اطلاعات علمی مشاوران با توجه به نیازهای ضروری دانش آموزان و خانواده‌ها و کارکنان مدرسه، برگزار می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط امروز در دنیای فناوری‌های مدرن، یاری رسانی علمی‌تر به دانش آموزان و توجه به نقش حیاتی مشاور و خدمات مشاوره ای یک ضرورت تلقی می‌شود.

به گفته وی، برای فراهم‌سازی اطلاعات مورد نیاز مشاوران، شناسایی نقاط قوت و ضعف‌ و همچنین نیازهای آموزشی نیروی انسانی حوزه مشاوره، این آزمون به صورت هماهنگ کشوری روز پنج شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: براین اساس، سازماندهی مشاوران در مدارس و هسته‌های مشاوره، برگزاری کارگا ه‌های آموزشی و مشاوره ای منوط به کسب امتیاز لازم در این آزمون است.

رییس مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان گفت: صدور کارت تخصصی متناسب با حیطه‌های شغلی مشاور مدرسه، انتخاب مدرسان استانی، منطقه‌ای و مدرسه‌ای براساس نتایج آزمون از مزایای شرکت مشاوران در این آزمون است.

وی افزود: سوالات این آزمون به صورت علمی، تجربی، عملی، کاربردی و اجرایی بوده و پس از اجرای این ازمون مشاوران به صورت مستمر و برنامه‌‌ریزی شده آموزش‌های تخصصی و پایه دریافت می‌کنند.

عنایتی اظهار داشت: در سال جاری ۵۰ مشاور در مدارس متوسطه دوم مشغول به فعالیت هستند که با توجه به نیاز هنرستان‌ها و مدارس متوسطه اول به حضور مشاور، شهرستان کاشان نیازمند ۵۰ مشاور دیگر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز