خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

آینده نظام و انقلاب در اولویت اول باید در دست فرزندان شهدا و ایثار گران باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۶۸۴

ایام فجر انقلاب را باید به دانش آموزانی تبریک گفت که فرزند ان امام و انقلاب هستند و امید رهبر انقلاب به آنها است تا اداره کشور را در دست گیرند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: ایام فجر انقلاب را باید به دانش آموزانی تبریک گفت که فرزند ان امام و انقلاب هستند و امید رهبر انقلاب به آنها است تا اداره کشور را در دست گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، آیت اله " عبدالنبی نمازی " در دیدار با دانش آموزان دبیرستان پسرانه شاهد کاشان افزود: شما فرزند پدرانی مجاهد، مقاوم و یادگار دوران دفاع مقدس ملت ایران هستید که یک افتخار بزرگی برای شما است، شما باید قدردان سرمایه بزرگی باشید که پدران شما به ارثگذاشته اند و از آن نگهبانی و حفاظت کنید.

وی تاکید کرد: آینده نظام و انقلاب در اولویت اول باید در دست فرزندان شهدا و ایثار گران باشد زیرا آنها برای انقلاب و نظام هزینه کرده اند و بالاترین سرمایه خود را برای پیروزی و حفاظت از آن بخشیده اند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی، یکی از نعمت های خدا به ملت ایران است که در دنیای ظلم و بی‌عدالتی و فساد و در یک هیاهوی جهانی، به ملت ایران عطا کرد و وظیفه همه ما، پاسداری از این انقلاب است.

وی تصریح کرد: این انقلاب، اراده خداوند بوده است زیرا همه قدرتهای شرق و غرب، حامی شاه بودند اما اراده خداوند این بود که در آستانه ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه، یک حکومت مشابه به حکومت آن حضرت به وجود آید و مردم با آن امتحان شوند.

امام جمعه کاشان گفت: پدران شما با تمام وجود برای پیروزی و دفاع از انقلاب اسلامی، سرمایه گزاری کردند و شما نیز باید در این مسیر حرکت کنید و امروز که دنیای استکبار یک جنگ تمام عیار علیه ایران شروع کرده است، برای دفاع، به ابزار علم مجهز شوید.

وی افزود: جنگ امروز، جنگ علم است، خود را به علم مجهز کنید چون انسان جاهل قادر به مقابله با عالم نیست و فرزندان شاهد باید به عنوان سرمایه های کشور به همه علوم مجهز شوند.

وی تاکید کرد: ایران کشوری است که بیشترین ضربه را به نظام استکبار جهانی زده است. برای آینده کشور، راهی جز علم نیست و جامعه پیروز جامعه ای است که شهروندانی عالم دارد و جوانان در گذراندن فرصتهایشان باید دقت کنند و آن را غنیمت بشمارند.

آیت اله نمازی تصریح کرد: اقتدار یک ملت، علم و پاکی مدیران جامعه است و شما دانش آموزان، گوهر گرانبهای پاکی خود را حفظ کنید که دانشمند پاک برای جامعه مفید است و گرنه دانشمندانی می شوند که سلاح کشتار جمعی می سازند.

در این نشست، از دانش آموزان برتر دبیرستان تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز