خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

سیلی ۲۲ بهمن ملت ایران به صورت استکبار ماندگار می‌‌ماند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۶۱۱

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت ایران با الگوگیری از حادثه کربلا، سیلی محکمی را به صورت سیاه استکبار وارد کرد که برای همیشه تاریخ ثبت شده و ماندگار می‌‌ماند.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت ایران با الگوگیری از حادثه کربلا، سیلی محکمی را به صورت سیاه استکبار وارد کرد که برای همیشه تاریخ ثبت شده و ماندگار می‌‌ماند.

به گزارش حبرنگار ایلنا از کاشان آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با قدردانی از حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور به خصوص دارالمؤمنین کاشان اظهار کرد: در روز ۲۲ بهمن ملت آگاه و انقلابی ایران در قالب راهپیمایی باشکوه و گسترده، اراده تزلزل‌ناپذیر خود را عیان ساخت و فضای سیاسی بین‌المللی را تحت تأثیر اقتدار خویش قرار داد.

وی حضور گسترده تمام اقشار با گروه‌های سنی مختلف در راهپیمایی ۲۲ بهمن را الهام گرفته از مکتب عاشورا و واقعه کربلا قلمداد و خاطرنشان کرد: همانطور که از کودک شش ماهه تا افراد کهن‌سال در صف یاران امام حسین(ع) قرار داشتند در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز شاهد حضور همگانی ملت ایران برای عرضه قدرت خویش به یزیدیان زمان بودیم.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: در چهارشنبه گذشته ملت ایران با الگوگیری ازحادثه کربلا، سیلی محکمی را به صورت سیاه استکبار وارد کرد که برای همیشه تاریخ ثبت شده و ماندگار می‌‌ماند.

نمازی همچنبن با اشاره به حضور چندین هزار خبرنگار داخلی و خارجی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انعکاس خبری گسترده آن در جهان گفت: در این روز مردم با شعارهایی ضمن حمایت مجدد از فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای ایران و اعلام تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، با آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل بر مواضع ضداستکباری خود تأکید کردند.

وی در ادامه خطبه‌ها با یادآوری تاریخچه ۱۱ ساله مذاکرات هسته‌ای ایران و۱ + ۵ بیان داشت: در این سال‌ها اختلاف بر سر کلیات نبوده است بلکه بهانه چالش اساسی غرب با کشورمان در خصوص جزییات برخورداری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با ذکر چند نمونه از کلیات مورد توافق در مسئله هسته‌ ایران عنوان کرد: یکی از جزییات و اختلافات در این زمینه آن است که آمریکا به بهانه پیشگیری از احتمال انحراف ایران به سمت تولید سلاح هسته‌ای کارشکنی می‌کند با وجود آنکه بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دفعات از تأسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی بازدید کرده و بر صلح‌آمیز بودن آن مهر تأیید زده‌اند.

نمازی همچنین با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان و کارکنان نیروهای هوایی ارتش جمهوری اسلامی به ذکر فرازهایی از بیانات معظم‌له در این دیدار پرداخت.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با محکومیت حادثه غیر انسانی با آتش کشیده شدن خلبان اسیر اردنی توسط داعش، آن را بهانه جدید آمریکا و اسرائیل برای لشکرکشی به عراق و اردن دانست و گفت: انگلیسی‌ها نخستین گروه نظامیان خود را با ۶۰۰ مستشار وارد اردن کرده و واحدهای دیگر نظامیان این کشور نیز در حال عزیمت هستند و آمریکایی‌ها نیز به همین بهانه نیروهای خود را وارد عراق کرده است.

عضو خبرگان رهبری همچنین با اشاره به قدرت رسیدن گروه انقلابی انصارالله در یمن، این گروه را متأثر از تفکر جهادی امام راحل و مقام معظم رهبری معرفی کرد و افزود: پس از این اتفاق کشورهای مرتجع عربی یمن را تهدید به تحریم اقتصادی کردند و برخی کشورهای غربی چون آمریکا، انگلیس و فرانسه دیپلماتهای خود را از این کشور خارج ساختند.

وی به فاش شدن خبر کشته شدن عماد مغنیه به دستور جرج بوش رئیس جمهور سابق مریکا نیز اشاره کرد و آن را نشانه ترس استکبار از فرماندهان حزب‌الله دانست.

نمازی، با اشاره به واکنش سازمان عفو بین‌الملل به حضور ۳۰ هزار نفر در شکنجه‌گاههای عربستان، آن را نشانه وخامت مسئله آزادی در نظام پادشاهی این کشور قلمداد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز