خبرگزاری کار ایران

در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن:

کانون بسیج مداحان شهرستان آران و بیدگل بیانیه صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۷۶

انقلاب شکوهمند اسلامی مردم غیور ایران، یکی از بارزترین فریادهای اسلام خواهی و عدالت طلبی در طول تاریخ است.

متن بیانیه کانون بسیج مداحان شهرستان آران وبیدگل به مناسیت یوم الله ۲۲ بهمن که به دفتر نمایندگی خبرگزاری کارایران(ایلنا) در شهرستاهای کاشان و آران و بیدگل ارسال شده به شرح ذیل است:

و نرید ان نمٌن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین – قصص آیه۵

انقلاب شکوهمند اسلامی مردم غیور ایران، یکی از بارزترین فریادهای اسلام خواهی و عدالت طلبی در طول تاریخ است.

انقلابی که بر خلاف تصور بسیاری از صاحب نظران زمان خود توانست، در ظرف مدت کوتاهی الگویی نو و مدرن را به جهان ارائه دهد.

بی شک نقش مردم قهرمان ایران در به سرانجام رسیدن این انقلاب، نقشی غیر قابل انکار است. مردمی که همواره در راه ولایت مداری و استقلال طلبی، لحظه ای غافل نبودند و در طول تاریخ نشان دادند که هرگز از راه خویش برنخواهند گشت.

مردمی که در طول سی و شش سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بارها و بارها با حرکت های خیره کننده خود، دشمنان نظام و انقلاب را مبهوت و سرگردان نمودند. مردمی که بزرگترین و مؤثرترین انقلاب جهان را آفریدند و از آن مهم تر اینکه همیشه و همیشه در پای آرمان های والای آن ایستادند و به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای که هرگاه عرصه بر آن ها تنگ گردد، واقعه کربلا را تکرار می کنند.

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، دارای صفحاتی درخشان است که با نگاهی اجمالی به آن، شاهد اثرات بی بدیل این معجزه عظیم قرن خواهیم بود.

مردم ایران در حالی سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خود به رهبری بزرگ معمار فقیدش را جشن می گیرد، که شاهد صدور انقلابشان به دیگر کشورها و موج جدید و عظیم اسلام هراسی در اروپا و آمریکای شمالی هستند؛ چراکه سیاستمداران غرب قدرت واقعی اسلام عزیز را دریافت نموده و با این اعمال در فکر مقابله با آن هستند..

توهین بی شرمانه به پیامبر گرامی اسلام، آن بزرگ پیام آور صلح و دوستی، در کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر، نمایانگر اوج ذلت و خفت آنان در برابر عزت دین مبین اسلام است.

تاکیدات صریح و شفاف ولی امر مسلمین جهان و دعوت ایشان از جوانان اروپا و آمریکای شمالی برای رجوع مستقیم به قرآن برای درک بهتر آرمان های اسلامی، دلیلی بر فضای غبارآلود موجود بر ضد اسلام حقیقی است.

ما مداحان اهلبیت، شعرای آئینی وهیات مذهبی شهرستان وبسیجیان کانون بسیج مداحان شهرستان آران وبیدگل، ضمن دعوت از عموم مردم غیور، بویژهمداحان اهلبیت، شعرای آئینی وهیات مذهبی شهرستان همیشه در صحنه جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مواضع خویش را در خصوص مسائل روز به شرح ذیل اعلام می دارد

۱ - توهین به ادیان الهی و پیامبران بزرگ در هر شرایطی محکوم بوده و نشان از کج فهمی و تنگ نظری نسبت به آن هاست.

۲ - ما ضمن حمایت از جبهه مقاومت در منطقه، خواهان پایان یافتن مواضع اشغالگرایانه رژیم صهیونیستی و اتحاد کشورهای اسلامی در راستای نابودی این رژیم منحوس هستیم.

۳ - ما با اعلام آمادگی کامل برای انجام یک حرکت جهادی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، خواستار توجه جدی دولت و دستگاه دیپلماسی به ظرفیت های داخلی و مد نظر قراردادن آن در مذاکرات هسته ای هستیم.

کانون بسیج مداحان شهرستان آران وبیدگل

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز