خبرگزاری کار ایران

همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک؛

چهار پروژه عمرانی امور آب و فاضلاب آران و بیدگل بهره برداری شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۶۳

چهار پروژه عمرانی امور آب و فاضلاب شهرستان آران و بیدگل همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر طی مراسمی بهره برداری شد.

چهار پروژه عمرانی امور آب و فاضلاب شهرستان آران و بیدگل، همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر طی مراسمی بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، مدیر امور آب و فاضلاب این شهرستان در این مراسم اظهارداشت: این چهار طرح شامل بهره برداری از ساختمان جدید اداری امور آبفای شهرستان آران و بیدگل، حفر ۲ حلقه چاه و عملیات اصلاح خط انتقال ۴۰۰ در یکی از بلوارهای اصلی شهر است که در مجموع با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهره برداری می شود.

ناصرتقوایی با اشاره به فروش ساختمان قدیم آبفای شهرستان آران و بیدگل از محل فروش مزایده افزود: ساختمان جدید این اداره از طریق مناقصه توسط پیمانکار با صرف هزینه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی از محل منابع داخلی احداثشد.

وی مساحت اعیانی ساختمان جدید اداری امور آبفای شهرستان آران و بیدگل را ۹۰۰ متر مربع یادآور شد و گفت: این ساختمان در سه طبقه در مقایسه با سایر پروژه ها با توجیه اقتصادی نسبتا خوبی ساخته شد.

به گفته وی، پروژه‌ها و ساختمان های اداری زیادی در دست ساخت است که احداثآن حدود ۹ سال به طول انجامیده و هنوز به اتمام نرسیده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: ساختمان اداری این امور از معدود پروژه هایی است که کمتر از ۲ سال مورد بهره برداری قرار گرفت.

تقوایی، عملیات اصلاح خط انتقال ۴۰۰ در یکی از بلوارهای اصلی شهر آران و بیدگل با توجه به طرح توسعه بلوار دکتر اسلامی بیدگلی توسط شهرداری آران و بیدگل را یادآورشد و گفت: حفر ۲ حلقه چاه نیز در این شهرستان با اعتبار هشت میلیارد ریال و ظرفیت آبدهی ۲۲ لیتر در ثانیه انجام شد.

وی، تصریح کرد: با حفر این ۲ حلقه چاه ۱۰ درصد ظرفیت آبدهی شهر آران و بیدگل افزایش یافت.

به گفته وی، از آنجا که شهرستان آران و بیدگل در کمربند خشک و شرایط خشکسالی قرار گرفته است همکاری و همراهی همه جانبه مردم و مسوولان در مدیریت مصرف و توزیع آب را به صورت بهینه می طلبد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آران و بیدگل، با تاکید بر اینکه مسوولان اجرایی آبفا فقط نباید به سراغ مدیریت تامین بروند افزود: نیم نگاهی به مدیریت مصرف آب نیز می تواند تا حدودی مشکلات خشکسالی و کمبود آب را تحت تاثیر قرار دهد و از بروز مشکلات جدی و بحران قطعی پیشگیری کند.

مراسم افتتاح چهار پروژه عمرانی امور آب و فاضلاب شهرستان آران و بیدگل همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر طی مراسمی باحضور مدیر عامل و معاونین آبفای کاشان، فرماندار آران وبیدگل، نماینده دفتر امام جمعه شهرستان و سایر مسوولان دستگاه های اداری این شهرستان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز