خبرگزاری کار ایران

نایب رییس شورای اسلامی شهر کاشان:

ورزش عاملی برای برطرف کردن آسیب های اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۵۰

هیچ ابزاری مانند ورزش نمی‌تواند افراد مختلف با ملیت‌ها و قوم‌های متفاوت را دور هم جمع کند و برگزاری برنامه‌های ورزشی خود گواه این است که به راحتی می‌تواند همه را در کنار یکدیگر قرار دهد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کاشان، گفت: هیچ ابزاری مانند ورزش نمی‌تواند افراد مختلف با ملیت‌ها و قوم‌های متفاوت را دور هم جمع کند و برگزاری برنامه‌های ورزشی خود گواه این است که به راحتی می‌تواند همه را در کنار یکدیگر قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «حسین حیدریان» نایب رییس شورای اسلامی شهر کاشان درمراسم هشتاد و دومین کوهگشت خانوادگی همزمان با مراسم کلنگ زنی کمپ گردشگری که پیش از ظهرامروز با حضور خانواده‌های کاشانی، اعضای شورای اسلامی وجمعی از مسئولین شهر ستان کاشان در ارتفاعات روستای خنب برگزارشده بود، ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای بهمن سال ۵۷ که این روز‌ها را رقم زدند اظهار داشت: امید است بتوانیم میراثداران خوبی برای شهدا و انقلاب بوده و اهداف شهدا را به منصه ظهور برسانیم.

حسین حیدریان، ضمن تاکید بر نقش ورزش و اهمیت دادن به آن افزود: ورزش در روابط اجتماعی، سلامت، اقتصاد خانواده ودیگر موارد زندگی تاثیر بسزایی دارد.

وی، تامین سلامت، شادابی، اوقات فراغت، دوری از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی را از دیگر موارد تاثیر گذار در بحثورزش نایب رییس شورای اسلامی شهر کاشان، ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در راستای برگزاری برنامه‌های ورزشی اذعان داشت: امید است با تغییر رویکرد فعالیت‌های سازمان از رفاهی تفریحی به فرهنگی ورزشی شاهد پررنگ‌تر شدن برنامه‌های ورزشی سازمان در حوزه‌های مأموریت فرهنگی ورزشی و توسعه آن در سال ۹۴ باشیم.

حیدریان، کلنگ زنی کمپ‌های گردشگری کوهستان و پارک کوهستان را با در نظر گرفتن تله کابین در این منطقه که به توسعه بخش صنعت توریسم و گردشگری به ویژه گردشگری ورزشی کمک شایانی خواهد کرد حائز اهمیت دانست.

وی یاد آور شد: چنانچه منابع درآمدی شهرداری از سوی شهروندان به موقع پرداخت شود شهرداری نیز در اهداف خودش برای اتمام پروژه‌های شهری و توسعه و پیشرفت شهرستان موفق‌تر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در این مراسم، به افتتاح شورایاری‌ها و سراهای محله در نقاط مختلف شهر درایام الله دهه فجراشاره کرد.

مهدی نادعلی، از افتتاح ۲ فرهنگسرای علامه فیض کاشانی و المهدی راوند، راه اندازی خانه‌های اسباب بازی با هدف فراهم کردن محیطی شاد و با نشاط برای کودکان همراه با سلامت طی دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

گفتنی است: در هشتاد و دومین کوهگشت خانوادگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان خانواده‌های کاشانی همراه با نایب رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری کاشان مسیر یک هزار و ۶۰۰ متری ارتفاعات روستای گردشگری خنب را همراه با پذیرایی صبحانه با پای پیاده طی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز