خبرگزاری کار ایران

در ششمین روزازدهه مبارک فجر؛

کلنگ کمپ‌های گردشگری درارتفاعات روستای خنب به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۴۷

کلنگ کمپ‌های گردشگری در زمینی به مساحت یک هکتار در هشتاد و دومین کوهگشت خانوادگی پیش از ظهر جمعه هفدهم بهمن با حضور خانواده‌های کاشانی و مسوولین شهرستان در ارتفاعات روستای خنب به زمین زده شد.

کلنگ کمپ‌های گردشگری در زمینی به مساحت یک هکتار در هشتاد و دومین کوهگشت خانوادگیپیش از ظهر جمعه هفدهم بهمن با حضور خانواده‌های کاشانی و مسوولین شهرستان در ارتفاعات روستای خنب به زمین زده شد

نراقی مدیرعامل شرکت گردشگری درین کاشان در حاشیه کلنگ زنی این کمپ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، با اشاره به اینکه این کمپ قرار است با همکاری و مساعدت فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر، جهادسازندگی، میراثفرهنگی، سازمان رفاهی تقریحی، اداره ورزش و جوانان، منابع طبعی، راه و ترابری، شرکت آب و گاز، برق و مخابرات، اتوبوسرانی و ورزشکاران و کوهنوردان کاشان به منظور ایجاد زیرساخت گردشگری احداثگردد. گفت: این کمپ توسط این شرکت گردشگری با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان با سه هدف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت قراراست نسبت به ساخت محیط اقامتی کاروانسرای خنب در ابتدای این روستا در زمینی به مساحت یک هکتار مشتمل بر ۱۵ سوییت اقامتی و مجموعه ورزشهای آبی، استخر و سونا، حمام سنتی، و خزینه، سینمای روباز و محل طبخ غذا سنتی کاشان ایجاد گردد.

نراقی توسعه اقامتگاه بعدی در مزرعه گوجار و قمصر را اقدام میان مدت این شرکت گردشگری عنوان کرد و اظهارداشت: ایجاد کاروانسرا و اقامت در کویر و کمپ‌های کوهستانی به منظور استراحت چند روزه گردشگران و کوهنوردان اقدام بعدی شرکت گردشگری درین کاشان خواهد بود.

وی تصریج کرد: از مسئولین شهرستان کاشان تقاضا داریم با تخصیص زمین در کویر و کوهستان و تخصیص منابع مالی این شرکت گردشگری را یاری نمایند.

شایان ذکراست روستای گردشگری خنب، یکی‌از روستاهای بسیار کهن و قدیمی بخش مرکزی کاشان است که در منطقه کوهستانی واقع شده و دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و زیارتی از جمله مرقد مطهر امامزاده طاهر(ع) از نوادگاه حضرت امام سجاد(ع)، دشت وسیع گل محمدی و درختان قطور گردو و بادام است.
روستای خنب با جمعیت بیش ۵۰۰ نفر در ‪ ‪ ۱۵کیلومتری جنوب غربی کاشان و پنج کیلومتری آزاد راه قم - کاشان - اصفهان واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز