خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ایام الله دهه مبار فجر:

کلنگ پارک محلی کارگر درکاشان به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۴۰

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، کلنگ پارک محلی کارگر با اعتباری بالغ بر۵میلیار ریال با حضور شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان کاشان به زمین زده شد.

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجرکلنگ پارک محلی کارگر با اعتباری بالغ بر۵میلیارد ریال با حضور شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان کاشان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «سیدمحمد ناظم رضوی»، شهردار کاشان، در آیین کلنگ زنی پارک محلی کارگر دربلوار کارگر کاشان گفت: باتوجه به موضوع فضای سبز و ایجاد نشاط و همبستگی میان خانواده و پرکردن اوقات فراغت در کنار اعضای خانواده، پارک کارگر در بلوار کارگر با اعتباری بالغ بر۵میلیارد ریال احداثمی شود.

سید محمد ناظم رضوی تصریح کرد: پارک کارگر با مساحت تقریبی یک هکتار در مدت ۱۴ ماه بهبهره برداری می رسد.

شهردار کاشان عدالت خدمات رسانی در کلیه مناطق شهری را اهداف اصلی شهرداری دانست و گفت: دربافت قدیمی و تاریخی و فرسوده کاشان، آزادسازی و احداثاماکن و تفرج گاه های رفاهی، علمی و فرهنگی با محدودیت ها و ضوابط خاصی برخوردار است، ولی با تمام این محدودیت ها تعریف پروژه های عمرانی در این مناطق مورد توجه شهرداری است.

در مراسمی مشابه، آزادسازی بلوار گاز موازی با بلوار کارگربه طول یک کیلومتر وعرض ۳۶ متربا آغاز شد.

شهردار کاشان اعتبار پیش بینی شده برای ایجاد این محور را حدود ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پیش بینی شده است در مدت زمان ۱۲ ماه این مسیر به بهره برداری برسد و مسیر تردد و دستیابی به شهرستان آران و بیدگل را ایجاد نمایدو بار ترافیکی بلوار کارگر را کاهش دهد.

کلنگ زنی جاده گاز به طول ۱۵۰۰ متر و عرض ۴۵ متربا اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های شهرداری کاشان بود.

تقاظع غیر همسطح دسترسی بلوار معمار به قطب راوندی نیز با اعتبار بالغ بر۶۰ میلیارد ریال از دیگر کلنگ زنی های پنجمین روز دهه فجر بود.

درپایان کاروان شکوه خدمت شهرداری کاشان، مردم طاهرآباد میزبان شهردار کاشان جهت کلنگ زنی پیست اسب دوانی بودند.

شهردار کاشان در این آیین با اشاره به رهنمودهای دینی و سفارش به ورزش های سوارکاری، شنا و تیراندازی گفت: یکی از ورزش های مورد تایید دین که علاوه بر ایجاد نشاط و پرنمودن اوقات فراغت مورد تاکید قرار گرفته است، اسب دوانی است که برخی رفتارها و آسیب ها و خطرات جسمی دیگر رشته های ورزشی را بدنبال ندارد.

وی مساحت پیست اسب دوانی طاهرآباد را حدود یکصدهزار متر عنوان کرد وافزود: بااعتباری حدود پنج میلیارد ریال در مدت زمان ۱۴ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز