خبرگزاری کار ایران

در دی ماه ۹۳؛

۸۴ موردحادثه و حریق در کاشان اتفاق افتاده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۸۳۳

دی ماه سال جاری ۴۳موردآتش سوزی و ۴۱حادثه در این شهرستان به‌وقوع پیوسته است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: دی ماه سال جاری ۴۳موردآتش سوزی و ۴۱حادثه در این شهرستان بوقوع پیوسته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سید مهدی مجدالاشرافی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: علل حرائق رخ داده شامل بی احتیاطی، اتصالی برق، پرتاب جرقه و مواد آتش زا، نشت گاز و مایعات قابل اشتعال، افروختن عمدی آتش، نقص فنی خودرو، بالا بودن حرارت محیط و انتقال آن وهمچنین نقص فنی کپسول و پیک نیک بوده است.

مجدالاشرافی خاطرنشان کرد: ماموران آتش نشانیاین شهرستان در این ماه در۴۱ موردحادثه جداگانه شامل تصادف، سقوط از ارتفاع و چاه، ریزش آوار، آسانسور، آب افتادگی و نشست زمین، گرفتن مار و حیوانات موذی و برق گرفتگی شرکت وبه شهروندان و هموطنان امداد رسانی نموده و از خطرات ناشی از این حوادثنجات داده اند.

وی افزود: بیشترین آمار حرائق در دی ماه سال جاری در واحد هایی با کاربری مسکونی وتجاری رخ داده که آتش نشانان در این مدت ۱۷ نفر رادرحوادثوحرائق سالم نجات داده و متاسفانه سوانح مذکور ۲۵نفرمصدوم و۲ فوتی رادر برداشته است.

وی اظهار داشت: درراستای پیشگیری از روز حوادثو سوانح مختلف ۵۴۳ نفر ازشهروندان و اقشار مختلف جامعه اعم از افراد دانش آموزان و دانشجویان آموزشهای ایمنی را فراگرفته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز