خبرگزاری کار ایران

تا ساعتی دیگر:

وزیر اطلاعات به عنوان نماینده عالی هیئت دولت به کاشان و آران و بیدگل سفرمی کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۸۲۱

تاساعتی دیگر جحت السلام سید محمود علوی، وزیراطلاعات، به عنوان نماینده عالی هیئت دولت در سفر به استان اصفهان به کاشان و آران و بیدگل سفرمی کند.

تاساعتی دیگر جحت السلام سید محمود علوی، وزیرمحترم اطلاعات، به عنوان نماینده عالی هیئت دولت در سفر به استان اصفهان به کاشان و آران و بیدگل سفرمی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، پیش از ظهر امرور، وزیر اطلاعات با حضور در گلزار دارالسلام شهر دارالمومنین کاشان به منظور تجدید میثاق با آرمان والای شهداء درمسجد صفاری کاشان با مردم این شهرستان دیدار و گفتگو خواهد داشت و پس از اقامه نماز ظهر و عصر و دیدار با آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، در افتتاج چندین پروژه عمرانی، صنعتی و بهداشتی شرکت خواهد کرد، سپس ضمن دیدار با صاحبان صنایع درجلسه شورای اداری این شهرستان شرکت خواهد کرد.

براساس همین گزارش وزیر اطلاعات همچنین بعد از ظهر امروز با حضور درگلزار شهدای امام زادگان هادی و محمد هلال ابن علی(ع) دارالشهدای آران و بیدگل به منظور تجدید میثاق با آرمان والای شهداء با حضور در مصلی ستاد نماز جمعه این شهرستان و دیدار با مردم در نماز مغرب و عشا و افتتاج دو پروژه فرهنگی وزشی و بهداشتی شرکت خواهد کرد و در پایان در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز