خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش کاشان:

انقلاب اسلامی مردم ایران، هم در مبنا و هم در هدف هویت دینی داشت

کد خبر : ۲۴۸۷۴۵

انقلاب اسلامی مردم ایران هم در مبنا و هم در هدف، هویت دینی داشت و در جهت تأمین خواست مردم یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بر مدار دین و معنویت بود.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران هم در مبنا و هم در هدف هویت دینی داشت و در جهت تأمین خواست مردم یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بر مدار دین و معنویت بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «محمود خدمتی» در آیین «جشن انقلاب» افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سرآغاز تلاش مردم در رسیدن به‌‌ همان هدف‌ها و تأمین‌‌ همان خواست‌ها بوده است.

وی اظهار داشت: گرایش دینی مردم به اضافه رهبری انقلاب توسط شخصیتی دینی، به انقلاب ما هویت دینی بخشیده ‌بود که خود از مهم‌ترین عوامل فراگیری و گستردگی و نیرومندی آن بود.

وی تصریح کرد: ویژگی انقلاب اسلامی این بود، ملت از پایگاه دین، خواسته تاریخی خود را در یک جهت قرار داد و دین به‌گونه‌ای مطرح شد که مؤید آزادی، استقلال و عدالت بود.

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان امروز به عنوان شهروندان جامعه فردا باید یاد بگیرند به هم‌اندیشی احترام بگذارند، ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی را بشناسند و در راه تحقق آن تلاش کنند که مهم‌ترین راه آن خوب درس خواندن است.

خدمتی گفت: انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، امانتی گرانبها در دستان ماست که به بهای ایثار و شهادت ملت بزرگ ایران به دست آمده است و باید به سهم خود برای نگهداری و نگهبانی ارزشهای آن تلاش کنیم.

مدیر آموزش و پرورش کاشان افزود: عزت و عظمت جامعه مرهون ایثار شهدا است و امروز استکبار جهانی به دنبال حذف عزت دینی از کشور‌ها است و ما باید با شناخت وظایف خود، در راه پیشرفت و توسعه کشور انجام وظیف کنیم.

جشن شکوفه‌های انقلاب برنامه‌ای با مشارکت آموزش و پرورش کاشان و فرهنگسرای معراج کاشان به مدت دو روز همراه با برنامه هنری و فرهنگی، تئا‌تر، نمایش، نقاشی و نشریه دیواری توسط دانش آموزان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز