خبرگزاری کار ایران

مدیر دبیرستان معارف اسلامی صدرای کاشان خبر داد:

اجرای بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه فجر در دبیرستان صدرای کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۵۰

در طول دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی در این دبیرستان اجرا می‌شود.

مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای کاشان گفت: در طول دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی در این دبیرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، فهیمه فنائیان، مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای کاشان، گفت: در طول دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی در این دبیرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: امسال برای نخستین بار در سال‌روز لحظه ورود تاریخی امام خمینی به میهن اسلامی، ۱۵ تن از دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدرای کاشان به نمایندگی از دانش آموان کاشانی، توفیق غبارروبی و عطرافشانی مرقد مطهر امام راحل(ع) را با گلاب ناب کاشان پیدا کردند.

مدیر دبیرستان صدرای کاشان با اشاره به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) در این ایام افزود: مسابقه من عاشق پیامبر هستم در روز ۱۲ فروردین در این دبیرستان برگزار و به برگزیدگان هدایایی تقدیم شد.

فنائیان با اشاره به لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل سوم انقلاب خاطر نشان کرد: بر همین اساس ۵ گفتمان دینی در قالب گفتمان مقایسه ای دستاوردهای انقلاب، تحولات انقلاب اسلامی، نقش بانوان در پیروزی شکوهمند انقلاب شکوهمند اسلامی، اقتصاد مقاومتی، بصیرت دینی در طول دهه فجر در این دبیرستان برگزار می‌شود.

وی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس را از دیگر برنامه های این دبیرستان دانست و خاطر نشان کرد: در طول این دهه، دانش آموزان به صورت گروهی با خانواده چند تن از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جمله شهید محمد خیرخواه دیدار و با آرمان های شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

مدیر دبیرستان معارف اسلامی صدرای کاشان افزود: همچنین خاطره گویی و نشست پرسش و پاسخ با حضور «تحقیقی» یکی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس در این دبیرستان برگزار خواهد شد.

فنائیان افزود: همچنین برنامه میثاق با شهدا روز با حضور دانش آموزان در گلزار شهدا و غبارروبی قبور مطهر شهدا در روز دوشنبه ۲۰ بهمن برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از مهمترین برنامه های دانش آموزان این دبیرستان خواهد بود که به صورت جمعی در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد و دبیرستان نیز برنامه های مختلفی را در طول مسیر راهپیمایی برای داشن آموزان تدارک دیده است.

فنائیان خاطر نشان کرد: همچنین ضمن حضور در محفل قرآنی دانش آموزی، از یکی از اساتید قرآنی دبیرستان به‌عنوان پیشکسوت قرآنی شهرستان کاشان در این مراسم تجلیل خواهد شد.

به گفته وی، اجرای سرود همگانی انقلاب توسط داشن آموزان، تهیه نشریه دیواری، فضاسازی محیطی، قرائت ادعیه صحیفه سجادیه و مسابقه انقلاب از دیگر برنامه های این دبیرستان در طول دهه فجر است.

یادآور می‌شود؛ دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا از دبیرستان های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است که در سال ۱۳۸۹ در شهرستان کاشان تأسیس شده است و این دبیرستان از جمله مدارس دولتی است که در رشته تخصصی علوم و معارف اسلامی در زیر شاخه ادبیات فعالیت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز