خبرگزاری کار ایران

در افتتاح هشتمین سرای محله کاشان عنوان شد:

شهدا به عنوان متولیان و حافظان انقلاب اسلامی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۳۰

در نخستین شامگاه از دهه فجر انقلاب اسلامی سرای محله شهید تورجی زاده به عنوان هشتمین سرای محله کاشان طی مراسمی با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

در نخستین شامگاه از دهه فجر انقلاب اسلامی، سرای محله شهید تورجی‌زاده به عنوان هشتمین سرای محله کاشان طی مراسمی با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، عضو شورای شهر کاشان در این مراسم گفت: در طول تاریخ، علمای بسیاری برای برپایی نظام اسلامی تلاش کردند اما نتوانسته‌اند و یا بستر لازم فراهم نبوده است اما امام خمینی(ره) توانست با سرنگونی رژیم ستمشاهی، حکومت اسلامی را ایجاد کند.

علی هاشمی طاهری، تبیین مدیریت امام راحل در ایجاد و اداره حکومت اسلامی را مغفول خواند و افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی با درایت و بصیرت خود نهادهای انقلابی لازم را یکی پس از دیگری ایجاد کرد و اثبات کرد راه اسلام هیچ‌گاه به بن‌بست نمی‌رسد.

وی، سپاه پاسداران را یکی از این نهاد‌ها دانست و اذعان داشت: این نهاد همواره حافظ و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است و نقش مؤثر بسیجیان در طول دوران دفاع مقدس حقیقتی انکارناپذیر است.

به گفته وی، دشمن در طول انقلاب، همواره با دسیسه‌ها و توطئه‌های جدید سعی در ضربه زدن نظام داشته است که فتنه ۸۸ از بارز‌ترین آن‌ها است. به گونه‌ای که حتی خطر آن از جنگ تحمیلی علیه ایران بیشتر بود که با هدایت رهبری آگاه و بصیرت مردم پایبند به ولایت خنثی شد.

وی، با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمن از طریق رسانه‌ها و وسایل ارتباطی امروز خواستار توجه بیشتر خانواده‌ها نسبت به این خطر شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، نیز در این مراسم با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی از شهدا به عنوان متولیان و حافظان انقلاب اسلامی نام برد و گفت: پیروی از سیره و روش شهدا و ترویج آن در جامعه بزرگ‌ترین وظیفه فعالان فرهنگی در شرایط امروز است.

مهدی نادعلی افزود: در شرایطی که دشمن با برنامه‌های کار‌شناسی خود سعی در بی‌هویت ساختن جوان امروز دارد بهترین عکس‌العمل در برابر این توطئه دشمن حفظ هویت ارزشی جامعه و معرفی آن به نسل نوجوان و جوان است.

به گفته وی، شهید محمد رضا تورجی‌زاده از جمله شهدای بزرگ و صاحب اثر است که بیان آرمان‌ها و زندگینامه این شهید وارسته می‌تواند راهگشای بسیاری از جوانان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز