خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان؛

کودکان کاشانی در دهه فجر صاحب خانه اسباب‌بازی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۷۲

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از افتتاح خانه‌های اسباب‌بازی و فرهنگسرا در ایام الله دهه فجر خبر داد.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از افتتاح خانه‌های اسباب بازی و فرهنگسرا در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: فرهنگسرای علامه فیض کاشانی، جنب مزار شریف فیض و فرهنگسرای المهدی در راوند جزو برنامه‌های فرهنگی این سازمان در دهه فجر امسال است.

به گفته مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، خانه‌های اسباب بازی «کلاه قرمزی»، خانه بازی «دنیای شادی» و «شاپرک» از دیگر پروژه‌های مهم فرهنگی در ایام الله دهه فجر است.

نادعلی گفت: خانه بازی «کلاه قرمزی» با متراژ ۱۴۰ متر مربع در شهرک خاتم الانبیا، خانه بازی «دنیای شادی» با متراژ ۷۰ متر در فاز ۲ ناجی آباد و خانه اسباب بازی «شاپرک» با متراژ ۷۰ متر مربع واقع در خیابان آیت الله کاشانی در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

به گفته وی، این خانه‌های اسباب بازی توسط بخش خصوصی و با مجوز سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان راه اندازی می‌شود.

وی، ایجاد روابط اجتماعی بین کودکان، شناخت پدیده‌ها و روبرویی کودکان با مسائل جدید در حین بازی، آموزش صحیح استفاده از اسباب بازی‌ها و ارتقای سلامت کودکان، آموزش مهارت و سبک زندگی از طریق بازی و ارتقای فرهنگ بازی در خانواده از جمله اهداف راه اندازی خانه‌های اسباب بازی عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز