خبرگزاری کار ایران

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در اداره حج و زیارت قم:

کسانی که می‌خواهند به خانه خدا مشرف شوند باید توبه کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۵۰

کسانی که می‌خواهند به عمره بروند باید توبه کنند و از خود قرض به جا نگذارند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در اداره حج و زیارت قم گفت: کسانی که می‌خواهند به عمره بروند باید توبه کنند و از خود قرض به جا نگذارند.

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «حجت‌الاسلام علی‌اصغر قائمی» نماینده بعثه مقام معظم رهبری در اداره حج و زیارت قم در همایش مسافران قبله در کاشان در مسجد دانشگاه آزاداسلامی کاشان که با حضور زائرانی که قراراست به حج عمره سفرکنند گفت: زائران خانه خدا باید قبل از سفر به بیت الله الحرام خود را از هر جهت آماده کنند.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر قائمی رفتن به خانه خدا را موجب متحول شدن زندگی عده‌ای ازانسانهای مخلص دانست و گفت: کسانی که می‌خواهند به عمره بروند باید توبه کنند و از خود قرض به جا نگذارند.

وی رضایت دوستان و آشنایان قبل از سفر به خانه خدا را ضروری دانست و یاد آوری نمود: بعضی‌ها که به عمره می‌روند رستگار بر می‌گردند.

وی با اشاره به اینکه زائران خانه خدا نباید هیچگونه دینی به دیگران داشته باشند تصریح کرد: با توجه به اینکه نماز بعداز طواف بایذ صحیح باشد لذا زائرین باید نمازشان را درست بخوانند.

وی با اشاره به اینکه نارضایتی دیگران موجب قبول واقع نشدن اعمال زائر می گردد تصریح کرد: زائر خانه خدا باید قبل از رفتن به خانه خدا از خانواده، دوستان و فامیل حلالیت بطلبد.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در اداره حج و زیارت قم از در پایان از زائرین خواست در سفر حج عمره به جای خرید سوغات وقت خود را به خواندن قرآن، نماز قضایی، ختم قرآن و اعمالی که مشخص شده کنند.

۲ هزار و ۶۰۰ زائر مرحله اول عمره مفرده از ۲۱ آذرماه به ترتیب اولویت عازم سرزمین حج شدند و این روند تا ۲۱ اسفندماه ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز