خبرگزاری کار ایران

امام جمعه برزک:

مواظب اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۲۵

جریان جهل آفرین جهانی دردهای زیادی را به جان جامعه بشری انداخته و با تمام قدرت و توان با استفاده از ابزارهای مختلف وارد صحنه شده و جنگ بزرگی را با خرد و عقلانیت بشری به جریان انداخته است

امام جمعه برزک گفت: جریان جهل آفرین جهانی دردهای زیادی را به جان جامعه بشری انداخته و با تمام قدرت و توان با استفاده از ابزارهای مختلف وارد صحنه شده و جنگ بزرگی را با خرد و عقلانیت بشری به جریان انداخته است

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان حجه الاسلام والمسلمین محمد حسن حلاجی مفرد امام جمعه برزک در خطبه های این هفته نماز جمعه برزک گفت: شیعه انگلیسی که به دامن دشمن اسلام می رود و تبلیغ می کند هیچ جایگاهی ندارد. ایشان با اشاره به اینکه حتی ممکن است یک شیعه در حد مرجعیت رنگ انگلیسی به خود بگیرد گفت: جریان جهل آفرین جهانی دردهای زیادی را به جان جامعه بشری انداخته و با تمام قدرت و توان با استفاده از ابزارهای مختلف وارد صحنه شده و جنگ بزرگی را با خرد و عقلانیت بشری به جریان انداخته است.

امام جمعه برزک اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر مسلمان جهان حضرت محمد(ص) را جنگ علیه خرد و عقلانیت دانست و گفت: توهین به پیامبر اسلام را یک روز در انگلیس و روز دیگر در آمریکا و فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی انجام می دهند و تلاش دارند تا خرد و عقلانیت جامعه بشری را از بین ببرند و نباید به سادگی از این هجمه جنگ نرم که تجاوز فرهنگی است گذشت.

حجه الاسلام والمسلمین حلاجی مفرد با اشاره به مصیبت بزرگ به وجود آمده توسط برخی از امواج رسانه ایی گفت: اعتیادهای متفاوت مستی می آورد تا جایی که انسان خودش را فراموش می کند و برخی رسانه ها و بسیاری از امواج رسانه ای و موتورهای جستجو که واقعا دشمن خرد و عقلانیت کاربران آنهاست خرد و عقلانیت افراد را هدف قرار داده اند و آنها را تهدید می کنند و ما باید به شدت مراقب این مصیبت بزرگ باشیم چرا که کار آنها کار شیطان است و ماهرانه کار خود را انجام می دهند

ایشان در ادامه به نقش پر رنگ ارتباط ولایت و عقلانیت اشاره نمود و گفت: هر چه به امر ولایت بیشتر اهمیت دهیم ائمه معصومین ما را بیشتر به عقلانیت انس خواهند داد.

امام جمعه برزک با اشاره به تشکیل زنجیره انسانی دانش آموزان دبستان طالقانی برزک گفت: فرزندان دوران ابتدایی به دلیل اعتقاد به ولایت از عقلانیت برخوردارند و اهانت به پیامبر را محکوم می کنند ولی محرومان سفره ولایت و کسانی که از اهل البیت دور هستند عاقبت آنها بهتر از این نخواهد شد

حجه الاسلام و المسلمین حلاجی مفرد با اشاره به خبر مرگ ملک عبدالله گفت: متاسفانه سران برخی از کشورهای عربی از جمله اردن و بحرین ۴۰ روز را عزای عمومی اعلام کرده اند.

امام جمعه برزک در ادامه پیام بی سابقه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا را بسیار غرور آفرین نامید و گفت: دراین وضعیت فرهنگی موجود امام زمان به نایبش خطاب می کند که به جوانان بگو که به کجا می روید و چرا فکر نمی کنید، خودتان قرآن و اسلام ما را مطالعه کنید و از دانشمندانتان بپرسید و خودتان سوال کنید.

اگر امروز یکی را می کشند و بعد جریان ترور راه می اندازند و بعد کاریکاتور علیه جریان اسلام می کشند و این هجمه ها را به اسلام وارد می کنند حتما خبری است. و در واقع اگر این کارها را نکنند چه کاری انجام دهند؟

ایشان در ادامه از مسوولین درخواست نمودند تا نقطه های افتخار را دقیق شناسایی کرده و در رفتارشان نسبت به رسیدن این نقاط هماهنگ عمل نمایند.

امام جمعه برزک در بخش دیگری از خطبه های امروز نماز جمعه برزک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شورای اسلامی شهر برزک گفت: جای بسی خرسندی و خوشحالی است که شورای اسلامی شهر برزک کارها را به خوبی و با قوت آغاز نمود وموفقیت های بزرگی را نیز به دست آورد که بخشی از آن توسط ریاست شورا در خطبه نماز جمعه اعلام شد.

ایشان در ادامه ضمن تإیید موفقیت شورا در این دوره خواستار تلاش بیشتر اعضا به جهت کارهای روی زمین مانده زیاد شد و از مردم و شهروندان درخواست نمود با حمایت و همراهی، شورای اسلامی شهر را یاری نمایند و از حرف هایی که احیانا باعثتبعیض و تفرقه می شود بپرهیزند.

حجه الاسلام و المسلمین حلاجی مفرد با اشاره به تحول جدید در شورا ضمن تشکر از همدلی و صمیمیت بین اعضا شورای اسلامی گفت: امیدوارم با این تحول جدید باز هم قوی تر و مصمم تر از گذشته این روند پیشرفت ادامه پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز