خبرگزاری کار ایران

۲۴ دی ماه سال جاری؛

دومین سمینار تخصصی آموزشی گردشگری در کاشان برگزار می‌شود

کد خبر : ۲۴۰۰۴۳

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از برگزاری دومین سمینار تخصصی آموزشی گردشگری در کاشان خبر داد.

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از برگزاری دومین سمینار تخصصی آموزشی گردشگری در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مهران سرمدیان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این سمینار مشترک بین اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری کاشان و با همکاری مجتمع گردشگری خورشید اردهال برگزار می شود.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان ادامه داد: در این سمینار آموزشی مدعوین علاوه بر آشنایی با پتانسیل‌ها و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری طبیعی - مذهبی شهرستان کاشان، در کارگاه آموزشی نقش صنعت گردشگری در توسعه اقتصاد شهری نیز شرکت خواهند کرد.

وی، تبیین علمی نقش مدیریت شهری در توسعه اقتصاد گردشگری منطقه را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این سمینار دانست و گفت: بررسی وضعیت کنونی بخش گردشگری شهرستان و شناخت چالش‌ها و موانع موجود در سرمایه گذاری در بخش صنعت گردشگری و بررسی راهکارهای مناسب تسهیل در امر سرمایه گذاری از جمله مواردی است که انتظار می رود در پایان این سمینار محقق شود.

سرمدیان اضافه کرد: تبیین نقش و جایگاه بخش خصوصی در مدیریت و توسعه گردشگری کاشان، تاکید بر نقش کلیدی بخش خصوصی، شناخت قابلیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌‌گذاری گردشگری در شهرستان از دیگر اهداف این سمینار محسوب می‎شود.

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان ادامه داد: در این سمینار مدیران، مسئولین، دانشجویان، راهنمایان آثار تاریخی و علاقمندان به صنعت گردشگری از شرکت ها و سازمان های مختلف، کارشناسان و گروه‌های فعال صنعت گردشگری در منطقه کاشان و مدیران تاسیسات گردشگری و خدماتی و سایر حوزه های مرتبط گرد هم می آیند تا طی یک نشست کارشناسی، ایده های خود در حوزه گردشگری را مطرح کنند.

سرمدیان اظهار داشت: این سمینار در دو بخش کارگاه آموزشی و نشست تخصصی مدیران شهری، روز چهارشنبه ۲۴دی ماه از ساعت ۳۰:۸ در مجتمع گردشگری خورشید اردهال برگزار می شود.

در ادامه سید محمد ناظم رضوی اظهار داشت: در این سمینار شهرداران شهرهای شمال استان اصفهان و نیز تعدادی از شهرداران استان های همجوار به همراه جمعی از مدیران شهرداری در این سمینار حضور خواهند داشت.

شهردار کاشان افزود: در این سمینار ارائه راه‌کارهای علمی برای ایجاد منابع پایدار درآمدی برای شهروندان تنوع‌بخشی به بازارهای گردشگری، ارائه راه ‌کارهای ارتقای مدیریت گردشگری شهری و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در توسعه بخش گردشگری دنبال می‎شود.

ناظم رضوی خاطرنشان کرد: بدون ایجاد تحول در کمیت و اجرای فیزیکی و فرهنگی مدیریت شهری و متناسب با آن رونق گردشگری منطقه نمی توان به اقتصاد گردشگری شهری پایداری دست یافت.

قابل ذکر است به شرکت کنندگان در این سمینار گواهینامه معتبر از طرف اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری کاشان اعطاء خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این سمینار تا تاریخ ۲۳/۱۰ / ۹۳ به نشانی اینترنتی www. kashancht. ir مراجعه و ثبت نام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز