خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا:

مشهد اردهال به شهر تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۶۱۶

استاندار اصفهان از وزیر کشور درخواست کرد در راستای توسعه و آبادانی بقعه سلطان علی ابن امام محمد باقر(ع)، مشهد اردهال کاشان به عنوان شهر درتقسیمات کشوری قرار گیرد.

فرماندار شهرستان کاشان گفت: استاندار اصفهان از وزیر کشور درخواست کرد در راستای توسعه و آبادانی بقعه امام زاده سلطان علی ابن امام محمد باقر(ع)، مشهد اردهال کاشان به عنوان شهر در تقسیمات کشوری قرار گیرد.

ابوالفضل صدرائیه، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری ایلنا از کاشان، افزود: استاندار و مجموعه مدیریتی استان اصفهان با توجه به نگاه ویژه‌ای که به شهرستان کاشان دارند، موضوع شهر شدن مشهد اردهال را در دستورکار قرارداده‌اند.

وی ایجاد زیرساختهای لازم برای آبادانی مشهد اردهال کاشان را به تبدیل شدن این منطقه به شهر ارتباط داد و گفت: قطعا اگر انسجام لازم را در مدیریت شهری داشته باشیم خواهیم توانست با محوریت آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و کمک اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری کاشان در راستای توسعه این شهرستان گام برداریم.

وی تصریج کرد: فطعا اگر هماهنگی و انسجام مدیریتی بیشتر در شهرستان کاشان بوجود بیاید می‌توانیم به عنوان پشتوانه در استان و کشور برای توسعه و آبادانی این شهرستان استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز