خبرگزاری کار ایران

همرمان با سراسر کشور:

اربعین سالار شهیدان با تجمع هیئت‌های مذهبی آران و بیدگل برگزارشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۹۴۵

همرمان با سراسر کشور، اربعین سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ه) با تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی آران و بیدگل از میدان امام حسین تا صحن امام زاده هلال ابن علی(ع) این شهر برگزارشد.

همرمان با سراسر کشور، اربعین سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ه) با تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی آران وبیدگل از میدان امام حسین تا صحن امام زاده هلال ابن علی(ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، در اربعین سالار و سرور شهیدان و یاران باوفایش در شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل رنگ و بویی کربلایی گرفته بود و عزاداران با سردادن شعار «لبیک یا حسین» عشق و ارادت خود را به اهل بیت پیامبر(ص) نشان دادند.

مردم شهرها و روستاهای آران و بیدگل با سیاه پوش کردن بازار و تکیه ها و خانه ها و عزاداری در مساجد و حسینیه ها و دسته های سینه و زنجیرزنی شور و غوغایی دیگر برپا کردند تا همگان بدانند یاد و عشق حماسه حسین تا ابد در دل عاشقانش زنده است.

از ساعات اولیه روز شنبه، ۲۲ آذر، مصادف با ۲۰ صفر ۱۴۳۶ هجری قمری، راهپیمایی عظیم مردم آران و بیدگل و هیئات مذهبی با حضور اقشار مختلف مردم از میدان امام حسین(ه) این شهر به سمت حرم حضرت محمد هلال ابن علی(ع) آغاز شد و شرکت کنندگان پس از طی مسیر پیاده خود را به آستان مقدس فرزند امیر المومنین(ع) رساندند.

دراین مراسم بسیار با عظمت که همراه با سینه زنی و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) همراه بود، علاوه برحضور نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، اقشار مختلف مردم، روحانیون، خانواده معظم شهدا ء، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندار و جمع زیادی از مسئولین شهرستان آران و بیدگل نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز