خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان:

اجرای نمایش سیب سرخ کاروان در فرهنگسرای مهر کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۶۰۶

به مناسبت اربعین حسینی و رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) نمایش آئینی ومذهبی قیام امام حسین(ع) ویژه ماه محرم و صفر با عنوان «سیب سرخ کاروان» به مدت پنج شب در فرهنگسرای مهرسازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به روی صحنه می‌رود.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از اجرای نمایش «سیب سرخ کاروان» در فرهنگسرای مهر این شهرستان خبر داد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان اظهار داشت: به مناسبت اربعین حسینی و رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) نمایش آئینی ومذهبی قیام امام حسین(ع) ویژه ماه محرم و صفر با عنوان «سیب سرخ کاروان» به مدت پنج شب در فرهنگسرای مهرسازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: این نمایش به کارگردانی راضیه حجت نیا توسط ۲۵ نفر از دانش آموزان و دانشجویان کاشانی از ۲۳ تا ۲۷ آذر ماه در سالن مهربان فرهنگسرای مهر اجرا خواهد شد.

به گفته مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، نمایش «سیب سرخ کاروان» ویژه بانوان بوده و در این مدت مشخص هر روز ساعت ۱۷:۳۰ به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است: وحیده منصوری دکور صحنه، منا سیاهکار منشی صحنه و دستیار کارگردان را بر عهده دارند و زهرا صابر طحان در نقش حضرت زینب(س)، فرزانه اکبری امام سجاد(ع)، مهدیه سرانجام شمر، ملیکا سرکرده یزید و وجیهه کریمی ابن زیاد ایفای نقش می‌کنند.

شایان ذکر است: داستان از زبان شمر برای یزید قیام امام حسین(ع) گفته می‌شود که در آن کاخ یزید، ابن زیاد و خرابه شام نیز به تصویر کشیده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز