خبرگزاری کار ایران

تیم والیبال دختر دانشگاه پیام نور نجف آباد، قهرمان مسابقات والیبال دختر دانشگاه پیام نور

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۹۰

تیم والیبال دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد قهرمان هفتمین دوره مسابقات والیبال دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور استان اصفهان شد

تیم والیبال دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد قهرمان هفتمین دوره مسابقات والیبال دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور استان اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از آران و بیدگل، در این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل برگزار شد ۱۳ تیم از دانشگاه های پیام نور شهرضا، کاشان، نطنز، کوهپایه، باغبهادران، دولت آباد، نجف آباد، تیران، زرین شهر، وزوان، اصفهان، گلپایگان و آران و بیدگل شرکت داشتند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات دکتر رحمت اله عبداله زاده سرپرست مرکز آران و بیدگل ضمن تبریک به تیم قهرمان مسابقات هدف از برگزاری این مسابقات را تعامل و آشنایی دانشجویان و مراکز مختلف دانشگاهی با یکدیگر عنوان کرد و گفت: حضور دانشجویان در این مسابقات و تعامل فرهنگی و ارتباط با هم می تواند دانشجویان را برای حضور در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی آماده کند.

خانم اکرم ابن یمین مسئول فنی مسابقات در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری مسابقات گفت: ۱۳ تیم در این مسابقات حضور داشتند که دور مسابقات در ۴ گروه برگزار شد که ۸ تیم به دور دوم راه یافتند و نهایتاً بعد از ۲۳ بازی تیم مرکز نجف آباد قهرمان هفتمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور استان اصفهان شد.

همچنین تیم مرکز زرین شهر و مرکز شهرضا به ترتیب مقام های دوم و سوم را در این دوره از مسابقات کسب کردند.
این مسابقات از ۱۳ آبان ماه در سالن شهدای ورزشکار شهرستان آران و بیدگل آغاز شده بود و همزمان با ۱۶ آذر روز دانشجو پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز