خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد قاچاق کالا و ارز استان اصفهان

کاشان تنها محور خروجی قاچاق دراستان اصفهان است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۸۹۸

با توجه به اینکه شهرستان کاشان تنها محور خروجی قاچاق کالا در استان اصفهان است از کاشانی ها انتظارداریم که این شهرستان را برای قاچاقچیان ناامن کنند.

جانشین ستاد قاچاق کالا و ارز استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه شهرستان کاشان تنها محور خروجی قاچاق کالا در استان اصفهان است از کاشانی ها انتظارداریم که این شهرستان را برای قاچاقچیان نا امن کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، بنهری، در جلسه ستاد قاچاق کالا و ارز شهرستان کاشان که با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان و اعضای این ستاد در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزارشده بود، ضمن برشمردن مضرات کالاهای قاچاق برای سلامتی شهروندان گفت: متاسفانه مصرف لوازم آرایشی قاچاق که از خارج وارد کشورمان می شود و دارای آلایند های زیادی از جمله سرطان زا می باشند در سنین ۱۳ سال به بالا روبه افزایش است.

وی نساجی، سیگار و دخانیات را از دیگر کالاهای مضر قاچاق در کشورمان دانست و گفت: با توجه به اینکه ورود کالای قاچاق به سلامتی انسانها ضربه وارد می کند و موجب رکود اقتصادی کشورنیز می شود باید برخورد جدی با قاچاقچیان در اولویت قرار گیرد.

بنهری شهرستان کاشان را تنها گلوگاه و محور کالاهای قاچاق در سطح استان اصفهان دانست و گفت: از کاشانی ها انتظارداریم این شهرستان را برای قاچاقچیان نا امن کنند و در کشفیات کالاهای قاچاق بیش از این تلاش کنند.

مسئول دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت ستاد کالا و قاچاق استان اصفهان، انجام کارهای اطلاعاتی بیشتر در زمینه کشف کالای قاچاق را ضروری دانست و خطاب به اعضای ستاد کالای قاچاق شهرستان کاشان گفت: با توجه به اینکه کالاهای قاچاق از استانهای همجوار وارد شهرستان کاشان می شود، هرچند اقدامات خوبی در کشفیات قاچاق درشهرستان کاشان شده، مطمئن باشید اگر یک ماه درساعات مختلف در زمینه کشفیات کالای قاچاق در این شهرستان کار شود این منطقه برای قاچاقچیان نا امن می‌شود.

در ادامه این جلسه سرهنگ سالاری رئیس اداره آگاهی شهرستان کاشان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در زمینه کشفیات گفت: اولویت اول ما در نیروی انتظامی خارج کردن بالغ بر ۵ هزار موتور سیکلت بلاصاحب و مجهول الهویه و تحویل آنها به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تا اوایل آذرماه بوده است.

وی از افزایش ۲۵ درصدی کشفیات انواع کالای قاچاق طی یک ماه گذشته نسبت به سال قبل در این شهرستان خبرداد و گفت: کلیه اموال کشف شده در این مدت تجویل گمرک اصفهان شده است.

رئیس اداره آگاهی شهرستان کاشان عدم وجود ستاد سازمان اموال تملیکی و گمرک جهت تحویل گرفتن کالای قاچاق را از مهمترین مشکلات این حوزه در شهرستان کاشان عنوان کرد و گفت: از ابتدای سالجاری نیز ۹ کامیون از پارکینک خارج و تحویل ستاد اجرایی فرمان امام شده است.

شایان ذکراست در ابتدای این جلسه هریک از اعضای ستاد کالا و قاچاق شهرستان کاشان، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت قاچاق کالا وکشفیات نقطه نظرات خود را بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز