خبرگزاری کار ایران

به منظور پایش و ارزیابی برنامه های بهداشتی

معاونت بهداشتی وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی کاشان بازدید کرد

کد خبر : ۲۲۹۴۵۴

به منظور پایش و ارزیابی طرح ها و برنامه های بهداشتی، معاونین فنی و اجرایی معاونت بهداشتی وزارت متبوع از دانشگاه علوم پزشکی کاشان بازدید کردند

به منظور پایش و ارزیابی طرح ها و برنامه های بهداشتی، معاونین فنی و اجرایی معاونت بهداشتی وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی کاشان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به بررسی اقدامات در حال اجرا و برنامه های آتی دانشگاه در حوزه معاونت بهداشتی توسط تیم پایش گر وزارت بهداشت گفت: پایش و ارزیابی برنامه های فنی و مدیریتی دانشگاه با هدف نظارت بر روند و پیشرفت برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت می باشد.

دکتر سید علیرضا مروجی، با تقدیر از فعالیت همکاران بهداشتی در این راستا افزود: تیم پایش گر وزارت بهداشت ضمن پیگیری پیشرفت برنامه تحول سلامت، شاخص ها و برنامه های فنی و مدیریتی دانشگاه را طبق چک لیست مشخص مورد ارزیابی قرار داده و سپس با حضور در مراکز بهداشتی - درمانی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به صورت عینی برنامه های مورد نظر را ارزیابی کردند.

شایان ذکراست معاون فنی معاونت بهداشتی وزارت متبوع، نیز پانل مدیریت اطلاعات سلامت را بررسی نمود و مسئولین بهداشتی دانشگاه نیز تحلیل های خود را از آمار و شاخص های موجود در پانل ارائه کردند.

دکتر کوشا در پایان، ضمن اظهار رضایت از شاخص ها و عملکرد معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، از تلاش های مدیران و پرسنل این معاونت در تهیه پانل مدیریت اطلاعات سلامت به شکل جامع و همچنین ایده ها و نوآوری های این حوزه قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز