خبرگزاری کار ایران

با حضور تیمی از دانشگاه مونتان شهر لئوبن اتریش

برگزاری نشست علمی تیم دانشگاه مونتان اتریش با دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۹۷

نشست علمی با حضور تیمی از دانشگاه مونتان شهر لئوبن اتریش و اعضای هیات علمی دانشگاه کاشان برگزار شد.

نشست علمی با حضور تیمی از دانشگاه مونتان شهر لئوبن اتریش و اعضای هیات علمی دانشگاه کاشان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، در این نشست آقایان پروفسور پیتر موزر(رئیس دفتر روابط بین الملل) و هلموت فلکبرگر از تیم دانشگاه مونتان شهر لئوبن اتریش و دکتر منعم زاده معاون پژوهشی و فناوری، دکتر مزدیان فرد مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی و دکتر سعید سلطان محمدی از دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان حضور داشتند.

مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه کاشان گفت: در این نشست در خصوص امکان تبادل استاد و دانشجو، ایجاد رشته های جدید در مقاطع مختلف تحصیلات پایه و تکمیلی دانشگاهی و امکان همکاری های بین المللی بحثو تبادل نظر شد.

دکتر محمدرضا مزدیان فرد اظهار داشت: در این دیدار همچنین تدوین تفاهم نامه رسمی همکاری بین دانشگاه کاشان و دانشگاه مونتان در دستور کار قرار گرفت.

وی همکاری های پژوهشی و آموزشی، برگزاری سمینارها و کارگاههای مشترک وایجاد رشته های مشترک در مقاطع مختلف را از دیگر موارد ارائه شده در این نشست ذکر کرد و افزود: امید است همکاری های مستمری بین این دو دانشگاه در رشته های فنی و علوم پایه و اندیشگاه حیات زمین انجام پذیرد.

دانشگاه مونتان دانشگاهی بسیار سرشناس در رشته های فنی است که به صورت تخصصی در زمینه های مهندسی شیمی، نفت، معدن، متالوژی مواد، مهندسی، محیط زیست و بازیافت، مدیریت منابع و تکنولوژی، انرژی، مدیریت، مهندسی ایمنی و برخی رشته های ریاضی علوم طبیعی و اقتصاد فعال است ودر ۱۰سال گذشته در برخی از زمینه ها به عنوان دانشگاه برتر اتریش شناخته شده و جزو ۱۰ دانشگاه برتر فنی اروپا محسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز