خبرگزاری کار ایران

توجه به صنایع هنری، اولویت دولت است

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۴۳۸

توجه به صنایع هنری و فرهنگی جزو اولویت‌های دولت تدبیر و امید است

قائم مقام دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در حاشیه بازدید از مراکز تولید صنایع دستی و هنرهای سنتی کاشان گفت: توجه به صنایع هنری و فرهنگی جزو اولویت های دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، " سید هادی سیادتی " در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این صنایع می تواند علاوه بر اشتغالزایی آسان به خروج کشور از رکود تورمی کمک کرده و اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری را تقویت کند.

وی افزود: این ستاد در ابتدای سالج اری تشکیل شده و بطور یقین در آینده اثرات مثبت و سازنده ای را در حوزه اقتصادی فرهنگ کشور خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز، حوزه های فرهنگی و هنری را که شامل ۱۷ رشته مانند سینما، تئاتر و صنایع دستی و هنرهای سنتی می باشد، برای اقتصادی کردن و حمایت از صادرات آنها تحت پوشش خود قرار می دهد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۲ طرح به ستاد توسعه فناوری نرم و هویت ساز ارایه شده است، افزود: ۱۶ طرح از این تعداد بدلیل ارتباط نداشتن با این ستاد رد و ۱۲ طرح نیز برای اجرا تصویب و بقیه در حال بررسی و مذاکره برای عملیاتی شدن است.

سیادتی خاطرنشان کرد: این ستاد از بخش خصوصی که در حوزه های فرهنگی و هنری کار اقتصادی می کنند، با رعایت قوانین و با دادن تسهیلات بانکی حمایت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز