خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان:

تنها راه نجات کشور برگشت به فرهنگ و حاکمیت تفکربسیجی در همه عرصه‌ها است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۱۳۳

درحال حاضر ۵۰ درصد جمعیت شهرستان کاشان به صورت سازمانی درعضویت بسیج قرار گرفته‌اند و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی جهت عملیاتی شدن عضویت کلیه آحاد جامعه شهرستان کاشان که تفکر ارزشی دارند را به عنوان یک برنامه راهبردی در دستور کار داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: درحال حاضر ۵۰ درصد جمعیت شهرستان کاشان به صورت سازمانی درعضویت بسیج قرار گرفته اند و پیروفرمایشات مقام معظم رهبری برنامه ریزی جهت عملیاتی شدن عضویت کلیه آحاد جامعه شهرستان کاشان که تفکر ارزشی دارند را به عنوان یک برنامه راهبردی دردستور کار داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان فرهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان صبج امروز چهارشنبه بیست و هشتم آبان در نشست خبری که با حضور نماینده ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان کاشان به مناسبت هقته بسیج در دفتر فرماندهی این نیرو برگزار شده بود، ضمن گرامی داشت خاطرات ۸ سال دفاع مقدس، هفته بسیج را یاد آور رشادت، ایثارگری و جانفشانی های رزمندگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: بسیج از برکات و الطاف خداوند متعال بود که به ملت ایران ارزانی شد.

وی بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی را شعار هفته بسیج سال جاری عنوان کرد و گفت: در هفته بسیج در شهرستان کاشان که از ۳۰ آبان تا ۶ آذر به مدت یک هفته برگزارمی شود برنامه های متعددی اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان تشکیل بسیج مصتضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام در سال ۱۳۵۸ را در جهت و تحکیم تفکر ارزشی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: بسیج نمادی از مردمی بی توقع و آماده خدمت می باشد.

فرهنگ نقش بسیج در مقطع فعلی را مقابله با جنگ نرم دشمن و حضور در مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دانست و گفت: این تشکل که در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون عضو دارد گامهای استوار و بلند مدتی را در جهت تحقق بسیج دهها میلیونی برمی دارد.

وی به اثرات بسیج در کشورهای اسلامی در مقابله با جبهه تکفیری ها اشاره کرد و گفت: آنچه امروز باعثپیروزی دولتهای اسلامی و کشورهایی که مورد تهام ناجوانمردانه گروههای جاهل، نادان و مزدور داعش و وهابیون تکفیری به سرکردگی استکبار جهانی که پای بند هیج اصول اسلامی و انسانی نیستند شده به خاطرجبهه های مردمی بسیج می باشد.

وی شکست گرههای داعش درسوریه، عراق، لبنان، افغانستان و… را به خاطر جبهه های مردمی نشات گرفته ازتفکر بسیجی نظام اسلامی ایران دانست و گفت: با توجه به آرمانی که حضرت امام با فرهنگ بسیجی در دنیا مطرح شد مسلمانان در کشورهای اسلامی برای مقابله با تکفیری ها متوجه شدند که باید به سمت تشکل مردمی بروند.

وی تنها راه نجات کشور را برگشت به فرهنگ بسیج و حاکمیت تفکر بسیجی در همه ابعاد عنوان کرد و گفت: انشاءالله بتوانیم در راه شهداء و امام بزرگوار با وحدت وهمدلی راه بسیج را ادامه دهیم.

فرهنگ احیا و اشاعه فرهنگ بسیج را از مهمترین اهداف بسیج دانست و گفت: بسیج ولایت مداری و انتظار، بسیج فرهنگ و تمدن اسلامی، بسیج اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی، بسیج خانواده و سبک زندگی و تربیت اسلامی، بسیج مصتضعفین در راه بیت المقدس و بسیج ایثار و میثاق با شهداء به ترتیب عنوان های هفته بسیج می باشد.

وی ملاقات مردمی در مصلی نماز جمعه کاشان با تعدادی از شوراهای نواحی و پاسخگویی به مراجعات مردمی، ویزیت رایگان، میعاد صالحین و حضورکلیه بسجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی در ناحیه مقاومت بسیج کاشان، سخنرانی بصیرتی و فرهنگی در صبحگاه مشترک مدارس توسط رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، گرامی داشت ایام بسیج در کلیه رده ها، همایش شعب امربه معروف و نهی از منکر و افتتاح سالنهای ورزشی و پایگاههای مقاومت را از مهمترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان کاشان عنوان کرد و گفت: برگزاری نمایشگاهی از تولیدات اقتصاد مقاومتی، برگزاری نماز وحدت، گردهمایی بزرگ بسیجیان در سالن ورزشی شهدای بسیج کاشان و حضور اقشار مختلف مردم ومسئولین شهرستان به منظور عطر افشانی گلزار شهداء از دیگر برنامه های هفته بسیج شهرستان کاشان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز