خبرگزاری کار ایران

در چهارمین جشنواره بین المللی فیلم پروین اعتصامی؛

دیپلم افتخار فیلم " زندگی شاید همین باشد " به هنرمند آران و بیدگلی تعلق گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۹۳۹

دیپلم افتخار بهترین فیلم در بخش " نقش زن در بنیاد خانواده " با ساختار مستند به " فیلم زندگی شاید همین باشد " به نویسنده آران و بیدگلی تعلق گرفت.

دیپلم افتخار بهترین فیلم در بخش «نقش زن در بنیاد خانواده» با ساختار مستند به فیلم گزندگی شاید همین باشد " به نویسنده آران و بیدگلی تعلق گرفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این خبر گفت: اختتامیه هشتمین جشنواره ملی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم پروین اعتصامی، شب گذشته در تالار ایوان شمش تهران برگزار شد، در این آئین که با حضور ریاست سازمان سینمایی کشور، پیشکسوتان سینما، فیلمسازان و با حضور داوران بخش ملی و بین الملل برگزار شد هیئت داوران بخش فیلم متشکل از کمال تبریزی، سید رضا میر کریمی، فرهاد توحیدی، محمد مهدی عسگر‌پور، کیوان کثیریان، محمد رضا اصلانی و نیکی کریمی فیلم " زندگی شاید همین باشد " را شایسته تقدیر در بخش نقش زن در بنیاد خانواده دانست.

میثم نمکی افزود: این فیلم که به نویسندگی و کارگردانی سید مهدی موسوی در شهرستان آران و بیدگل تولید شد، روایتی است متفاوت از زندگی خانواده‌ای که هشت نفر از اعضای این خانواده از مشکل کم شنوایی و ناشنوایی رنج می‌برند، این فیلم با روایتی ساده از نگاه فرزند کم شنوای این خانواده، سعی می‌کند مخاطب را با مشکلات و نوع زندگی این خانواده آشنا سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز