خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان؛

شهروندان کاشانی نباید برای موارد کوچک به مرکز استان مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۹۷

شهروندان کاشانی نباید برای موارد کوچک اداری مجبور به سفر به مرکز استان اصفهان شوند.

رییس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: شهروندان کاشانی نباید برای موارد کوچک اداری مجبور به سفر به مرکز استان اصفهان شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «علی رسول‌زاده» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوران عصر ارتباطات می‌توان با افزایش اختیارات مدیران کاشانی با رعایت قانون گامی بزرگی در تسریع حل مشکلات شهروندان برداشت.

وی افزود: تفویض اختیارات بیشتر مدیران ادارات کاشان خواسته تمام شهروندان کاشانی، مدیران دولتی و اجرایی این شهرستان. بالاخص نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کاشان است.

وی در مورد حضور مدیران کل استان با مسوولان کاشان برای حل مشکل این شهرستان تصریح کرد: در این نشست۲۰دقیقه وقت برای شورای شهر اختصاص داده بوده که با تغییر رویکرد جلسه برای مشکلات زمین نتوانستیم خواسته شهروندان را بیان کنیم.

وی بحران آب شرب کاشان، ارتقاء سطح تصمیم گیری مدیران شهرستان را با توجه به جایگاه فرمانداری ویژه آن، تهدیدات ناشی از افزایش اتباع خارجی کاشان، رسیدگی به مشکلات پیش روی مسکن مهر این شهرستان، تفویض اختیارات کمیسیون ماده پنج شورای شهرسازی و معماری استان اصفهان به شهرستان برای تسریع درامور مدیریت شهری و شهرداری را از مشکلات موجود در توسعه و پیشرفت کاشان ذکر کرد.

رییس شورای شهر کاشان در ادامه احیاء و ابقاء اعتبارات کنار گذر کاشان در بودجه‌های ملی و استانی، افزایش بودجه دستگاه‌های و نهادهای فرهنگی کاشان، نگاه ویژه اداره کل آموزش پرورش استان اصفهان به این شهرستان، تامین زمین مورد نیاز خیرین کاشانی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان، موافقت و تامین اعتبار برای احداثحداقل دو پست ۶۳kw و فراهم کردن شرایط دو بانده شدن محور بادرود و کاشان را خواستار شد.

رسول‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به حضور استاندار و مدیران کل استان اصفهان در کاشان بلافاصله با فرماندار محترم کاشان جلسه‌ای را در شورای شهر برگزار کرده و در مورد موضوعات مختلف کلان شهری گفت‌و‌گو کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز