خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش کاشان؛

بخشی از رسالت هیات‌های مذهبی، در آموزش و پرورش محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۰۵۶

فلسفه حماسه حسینی، آگاهی بخشی نسل بشری بوده است و هیات‌های مذهبی می‌توانند بخشی از این رسالت خود را در همکاری با آموزش و پرورش محقق سازند.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: فلسفه حماسه حسینی، آگاهی بخشی نسل بشری بوده است و هیات‌های مذهبی می‌توانند بخشی از این رسالت خود را در همکاری با آموزش و پرورش محقق سازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «محمود خدمتی» در دیدار با جمعی از مدیران هیات‌های مذهبی کاشان افزود: هیات‌های مذهبی، ظرفیت گسترده‌ای برای مشارکت در مدیریت مدارس است که تاکنون به آن توجه نشده و نیازمند ارتباط مستمر و هدفمند روسای هئیت‌های مذهبی با آموزش و پرورش است.

به گفته وی، محرم دانشگاهی است که معلم بزرگ آن، حضرت اباعبداله الحسین علیه السلام، است و هرلحظه زندگی ما، لحظه امتحان در محضر آن حضرت است.

وی تصریح کرد: هیات‌های مذهبی با ساخت مدرسه، تجهیز کلاس‌های درس و یا ایجاد مدارس غیر دولتی با استفاده از فرهنگیان متعهد هر محل، می‌توانند رسالت ترویج فرهنگ عاشورایی و زندگی حسینی را به انجام برسانند.

خدمتی گفت: شناسایی خانواده دانش آموزان بی‌بضاعت وتامین بخشی از نیازهای مادی و غذایی آن‌ها می‌تواند در قالب مشارکت هئیت‌های مذهبی با آموزش و پرورش محقق شود.

شهرستان کاشان دارای بیش از ۶۰۰ هئیت مذهبی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز