خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان:

تئاتر‌های خیابانی مردم را به هنر نزدیک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۹۴

نگرش جشنواره‌ها به مسائل روز، بایستی منطقی‌تر و علمی‌تر باشد.

شهردار کاشان گفت: نگرش جشنواره‌ها به مسائل روز، بایستی منطقی‌تر و علمی‌تر باشد.

سید محمد ناظم رضوی در حاشیه دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان اظهار داشت: برگزاری تئاتر‌های خیابانی مردم را به هنر مانوس‌تر و به شناخت حرفه‌ای نزدیک‌تر می‌کند.

وی با اشاره به افزیش نمایش‌های خیابانی در هفتمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان، اجرای نمایش‌های خیابانی با رویکرد فرهنگی را در این شهرستان ضروری دانست.

شهردار کاشان، از گسترش تئا‌تر در سراهای محله با موضوعات شهروندی و فرهنگی خبر داد و گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی به عنوان بخشی از فعالیت سراهای محله می‌تواند شناخت و نگاه به جشنواره‌ها را هنری‌تر کند.

ناظم رضوی، برگزاری جشنواره تئا‌تر مهر را برند کاشان دانست و افزود: سابقه ۱۰ ساله‌ای که جشنواره تئا‌تر مهر در کاشان رقم زد جایگاه و نگاه کشوری را به خود معطوف کرد.

وی برگزاری برنامه‌ها در قالب جشنواره را از سیاست‌های شهرداری ذکر و عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌های گل محمدی، نعنا، تئا‌تر مهر و فرش کاشان توانسته به عنوان برندهای این شهر محسوب شود و گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به این شهرستان جذب کند.

شهردار کاشان، ضمن اشاره به اجرای نمایش‌های آئینی، مذهبی، تعزیه و سنتی در شهر تاریخی کاشان تاکید کرد: اجرای نمایش‌های طنز نیز برای شاد کردن شهروندان ضروری است.

ناظم رضوی، به کمبود فضاهای فرهنگی در کاشان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با حجم کم فضاهای فرهنگی زیرساخت‌ها خوبی در فرهنگسرا‌ها و تالار فرهنگ ارشاد کاشان وجود دارد.

وی، از راه اندازی سالن همایش و نمایش در فرهنگسرای مهر کاشان خبر داد و افزود: این سالن با هزینه ۳ و نیم میلیارد تومان در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز