خبرگزاری کار ایران

با استقبال خوب شهروندان؛

نخستین روز جشنواره تئاتر مهر کاشان با " سبک زندگی " کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۳۶۰

با استقبال خوب شهروندان کاشانی، نخستین روز جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با نمایش " سبک زندگی " کلید خورد.

با استقبال خوب شهروندان کاشانی، نخستین روز جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان با نمایش «سبک زندگی» کلید خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، دبیر دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان اظهار داشت: نمایش خیابانی «سبک زندگی» در میدان ۱۵ خرداد، مسکن مهر و ندامتگاه کاشان با بازی آقایان امیر حسین حداد و رضا کریمی از بازیگران شاخص تئا‌تر کاشان و به کارگردانی و نویسندگی محسن خسروی اجرا شد.

مهدی نادعلی گفت: «نمایش سبک زندگی» نمایش طنزی است که به دور افتادن جامعه امروزی از سبک زندگی اصیل ایرانی اسلامی که به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است را به نمایش می‌گذارد.

وی اذعان داشت: نمایش «چهار خوان جاسم» از اصفهان به کارگردانی جلال مشتاقیان‌زاده، دومین نمایش نخستین روز جشنواره که برگرفته از شاهنامه است، مسائل اجتماعی را در قالب چهار خوان یا مرحله که پیش پای جاسم قرار دارد را مطرح کرد و ایننمایش در میدان ۱۵ خرداد، مسکن مهر و دانشگاه آزاد اجرا شد.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از اجرای نمایش «طنز تلخ» به نویسندگی و کارگردانی شاهو محمودی از مریوان در دانشگاه آزاد، میدان ۱۵ خرداد و ندامتگاه کاشان در دومین روزدهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان خبر داد.

نادعلی افزود: نمایش «همسایه آزاری» به نویسندگی و کارگردانی مسعود براهتی از اصفهان به عنوان دومین نمایش روز دوم جشنواره در دانشگاه کاشان، آزاد و پارک ناژون اجرا می‌شود.

وی، مدارس، میادین، پارک‌ها، دانشگاه‌ها، ندامتگاه و مسکن مهر را ازجمله فضاهای تعریف شده در اجرای نمایش‌های خیابانی عنوان کرد و گفت: نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای این جشنواره ازشهرهای کاشان، اصفهان، مریوان، کرج، همدان، اهواز، کرمانشاه، تهران، ملایر، اراک، بروجرد و… است

دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان از ۱۴ تا ۲۴ مهر ماه درکاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز