خبرگزاری کار ایران

سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان - کاشان؛

دانشجویان بدون پرداخت حق بیمه، دفترچه بیمه سلامت رایگان دریافت کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۳۹۰

دانشجویانی که تحت پوشش هیچ یک از بیمه‌های پایه سلامت یا درمان نیستند، می‌توانند بدون پرداخت حق بیمه، از طریق پایگاه سازمان بیمه سلامت ایران www. bimehsalamat. ir برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.

سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان - کاشان گفت: دانشجویانی که تحت پوشش هیچ یک از بیمه‌های پایه سلامت یا درمان نیستند، می‌توانند بدون پرداخت حق بیمه، از طریق پایگاه سازمان بیمه سلامت ایران www. bimehsalamat. ir برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.

دکتر مسلم آشوری مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان –کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: دانشجویانی که فاقد هرگونه پوشش بیمه سلامت یا درمان هستند، می‌توانند برای تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند، لذا بیمه شدگان تحت پوشش سایر سازمانهای بیمه گر(از قبیل سازمان تامین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، خدمات درمانی نیروهای مسلح و…) مشمول این طرح نمی‌باشند و در صورتی که در مراحل بررسی فرم ثبت نام اولیه، مشخص شود فرد متقاضی دارای پوشش بیمه‌ای سایر سازمان‌ها می‌باشد؛ ثبت نام نامبرده لغو خواهد شد.

دکتر آشوری اظهار داشت: درخواست دانشجویان برای دریافت دفترچه بیمه مورد بررسی قرار گرفته و نتایج از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراه مندرج در فرم ثبت نام به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

دکتر آشوری در پایان اعلام کرد صدور و تحویل دفترچه بیمه سلامت از طریق دفا‌تر پیشخوان خدمات دولت و نمایندگی‌های طرف قرارداد با این سرپرستی انجام می‌پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز