خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد بیابانزدایی اداره منابع طبیعی آران و بیدگل:

آبیاری پروژه نهالکاری ۸۴ هکتاری آران و بیدگل اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۰۲۳

چهاردهیمن مرحله آبیاری به وسعت ۸۴ هکتار در منطقه کانون بحران فرسایش بادی شمال نصرآباد توسط بخش خصوصی درحال انجام است. این پروژه توسط بخش خصوصی و بصورت پیمانی در حال اجرا است.

مسئول واحد بیابانزدایی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل از اجرای طرح آبیاری پروژه نهالکاری ۸۴ هکتاری سفیدشهر شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

حمیدگل آرایی مسئول واحد بیابانزدایی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران وبیدگل با اعلام این خبر گفت: چهاردهیمن مرحله آبیاری به وسعت ۸۴ هکتار در منطقه کانون بحران فرسایش بادی شمال نصرآباد توسط بخش خصوصی درحال انجام است. این پروژه توسط بخش خصوصی و بصورت پیمانی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این طرح تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان مهرماه سال ۱۳۹۴ ادامه دارد. افزود: همزمان با اجرای عملیات آبیاری، کشت نهال قره داغ در پروژه مذکور درحال انجام می‌باشد.

فعالیت‌های بیابانزدایی شهرستان آران و بیدگل از سال ۱۳۸۵ با اجرای پروژه نهالکاری، مراقبت و آبیاری در کانون بحران فرسایش بادی شمال سفیدشهر متمرکز شده است که تاکنون ماحصل این فعالیت‌ها ایجاد جنگلهای دست کاشت تاغ و قره داغ به مساحت حدود ۴۰۰۰ هکتار است، که از وسعت ۳۸۴ هزار هکتاری اراضی بیابانی شهرستان آران و بیدگل، ۱۰۳ هزار هکتار کانون بحران فرسایش بادی با درجه شدت ۲ و ۳ می‌باشد که تاکنون ۱۲۰ هکتار جنگل‌های دست کاشت در اراضی بیابانی ایجاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز